fyrlykt Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 http://www.siste.no/Innenriks/politikk/article3871798.ece Støttes !! 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 NEI! Jeg vil ikke ha all den dritten fra Oslo opp hit! Da gjør jeg bonkjerring av meg umiddelbart! La hovedstaden være i Oslo, ikke ødelegg Trondheim! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Haha, for noe sludder. ''– Det er for lang avstand fra folket til regjeringen og Stortinget. Derfor vil jeg aktualisere det gamle forslaget om å flytte hovedstaden ved å foreslå at dette blir et punkt i vårt nye partiprogram, sier Vestå.'' Dersom de vil ha stortinget i nærheten av folket, bør de holde det der det bor flest folk. Og folk flest bor på østlandet, så enkelt er det. 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 NEI! Jeg vil ikke ha all den dritten fra Oslo opp hit! Da gjør jeg bonkjerring av meg umiddelbart! La hovedstaden være i Oslo, ikke ødelegg Trondheim! Kan ikke bli mer enig!! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Eg er enig i at vi bør flytte hovedstaden, men ikkje at den skal flyttes til Trondheim. Personlig så ville eg stemt _for_ å flytte hovedstaden (Oslo) til fks. Sverige, eller Spania (der Carl I. Hagen bor). 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 NEI! Jeg vil ikke ha all den dritten fra Oslo opp hit! Da gjør jeg bonkjerring av meg umiddelbart! La hovedstaden være i Oslo, ikke ødelegg Trondheim! Bondekjerring??? 0 Siter
adelie Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Med den beliggenheten Oslo har, hadde det vært fint om det ikke var så mye trengsel faktisk! Så kunne dere hatt all trafikken og eksosen og maset andre steder - men det ville jo ødelagt Trondheim. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Bondekjerring??? Om ikke akkurat bonkjerring, så kommer jeg i alle fall til å flytte ut av kommunen om Trondheim blir hovedstad. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Ikke faen. Jeg er Trondheimspie, og vil ikke ha dette i min by. Det er bare dustete å flytte hele smæla opp hit. Let it be. 0 Siter
muskath Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Eg er enig i at vi bør flytte hovedstaden, men ikkje at den skal flyttes til Trondheim. Personlig så ville eg stemt _for_ å flytte hovedstaden (Oslo) til fks. Sverige, eller Spania (der Carl I. Hagen bor). Folk som hetser Oslo har neppe fått med seg alt oslo har å by på ! Dere tenker nok bare på trafikk og trengsel osv.... Oslo er super! Marka rett utafor døra her og havet på den andre siden av byen. Det er mange fra bygdenorge som ikke beveger seg utenom Oslo s, Karl Johan og Rådhuset mens de er her. Dere har ikke peil på alt dere går glipp av. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 NEI! Jeg vil ikke ha all den dritten fra Oslo opp hit! Da gjør jeg bonkjerring av meg umiddelbart! La hovedstaden være i Oslo, ikke ødelegg Trondheim! Det var da voldsomt til reaksjon. Nøyaktig hvilken *dritt* er det du sikter til..? :-) Det er Kystpartiet som uttaler seg her, tror ikke du skal skjelve så innmari hardt i buksene. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 NEI! Jeg vil ikke ha all den dritten fra Oslo opp hit! Da gjør jeg bonkjerring av meg umiddelbart! La hovedstaden være i Oslo, ikke ødelegg Trondheim! Hva er bonkjerring? Og hvilken dritt sikter du til? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 ''– Det er for lang avstand fra folket til regjeringen og Stortinget'' *LOL* Er han klar over at over halve Norges befolkning bor under to timers avstand fra Oslo? 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Hva er bonkjerring? Og hvilken dritt sikter du til? Det er en smule mer narko, horer og denslags i hovedstaden enn her i Trondheim og det er vel ikke noe annet å kalle det enn dritt? 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Det var da voldsomt til reaksjon. Nøyaktig hvilken *dritt* er det du sikter til..? :-) Det er Kystpartiet som uttaler seg her, tror ikke du skal skjelve så innmari hardt i buksene. Det er en smule mer narko, horer og denslags i hovedstaden enn her i Trondheim og det er vel ikke noe annet å kalle det enn dritt? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Det er en smule mer narko, horer og denslags i hovedstaden enn her i Trondheim og det er vel ikke noe annet å kalle det enn dritt? Enig i det, selvfølgelig. Men om en ikke oppsøker miljøene der sånt finnes, plages ikke vi borgerne i hovedstaden nevneverdig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.