Gå til innhold

Sjokkmøte med Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

''Og dette er Norges hovedgate. Vi kan da ikke ha det slik.''

Nei, de får holde seg i bakgatene, så vi ikke ser problemene.

Eller vi kan feie dem under teppet? *s*

Jeg er glad jeg ikke ferdes i de strøkene på kvelden. Jeg er enig med ts i at det er helt forferdelig der. Og ifølge drømmeprinsen så er det da ingenting mot hvordan man opplever dette som mann.

Skrevet

Nei, vi tilter ikke, men vi smiler litt overbærende over at dere tror at Karl Johan og resten av sentrumsgatene er representative for hele Oslo.

Vel,- jeg tror ikke det er representativt for hele Oslo,- men jeg er veldig glad jeg bor flere timer unna ;-)

Skrevet

Vel,- jeg tror ikke det er representativt for hele Oslo,- men jeg er veldig glad jeg bor flere timer unna ;-)

Og jeg er sjeleglad jeg ikke bor flere timer unna. ;o)

Men det er interessant hvor mange sterke meninger det finnes om Oslo, fra folk som knapt har vært utenfor Oslo S. Ikke nødvendigvis her i tråden, altså, men sånn generelt.

Skrevet

Og jeg er sjeleglad jeg ikke bor flere timer unna. ;o)

Men det er interessant hvor mange sterke meninger det finnes om Oslo, fra folk som knapt har vært utenfor Oslo S. Ikke nødvendigvis her i tråden, altså, men sånn generelt.

Hehe ;-)

Jeg bor ikke så mange timer unna at det er plagsomt,- om jeg skal noe i Oslo, kan jeg dra dit... Og har byer av rimelig grei størrelse en hel del nærmere,- og lever lykkelig uten kø og diverse andre ubehageligheter. Har bodd i Oslo før,- så jeg vet hva jeg snakker om.

Nå som jeg har tenåringer er jeg dessuten ekstra glad for å bo sånn til som jeg gjør.

Skrevet

;-)

Personlig foretrekker jeg at de står på de mest beferdede stedene der det er massevis av andre folk;-) F eks da de oppholdt seg på Plata.

Skrevet

Enig med deg. Jeg synes det er veldig utrivvelig og motbydelig å gå på Karl Johan. Ser frem til den nye loven trer i kraft til nyttår, da vil det forhåpentligvis bli hyggelig å kunne gå litt i byen igjen.

Skrevet

Det er selvfølgelig ikke svaret på alle problemer å gjemme dem bort, men når horene oversvømmer Karl Johan og trakasserer vanlige folk som er der så synes jeg det er helt greit å la hensynet til alminnelig ro, orden og trivsel gå foran hensynet til de prostituertes inntjening.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...