Gjest Mor til en jente Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Trodde at dresser var ut når barn blir 9 år. Dattern min vil ha ny heldress i år også, men hva kan anbefales for nordnorske forhold med tanke på slitestyrke og kvalitet. Hun har hatt reimatec uten at jeg er noe videre imponert. Har blitt hull i de fleste hun har hatt. Hadde i fjor helly hansen, den var mer slitesterk, men mangeler lommer foran som hun gjerne vil ha. Har du noe å anbefale? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Start med å se på nett, på produsentene. Skogstad, stormberg, helly hansen, reima, rasavil (den beste vi har hatt!) osv. Se test på tv2 også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hypoen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1224845943' post='3994617] Start med å se på nett, på produsentene. Skogstad, stormberg, helly hansen, reima, rasavil (den beste vi har hatt!) osv. Se test på tv2 også. Heisann ! Min niåring ville også ha heldress nå til vinteren . Har kjøpt på europris til 399. Hadde samme i fjor også , faktisk like fornøyd med den som med reima . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Heisann ! Min niåring ville også ha heldress nå til vinteren . Har kjøpt på europris til 399. Hadde samme i fjor også , faktisk like fornøyd med den som med reima . Vi hadde også den i fjor, men den har ikke Reima tec+kvaliteter, nei. Ungen blir faktisk våt i denne Europrisdressen, det blir de ikke i Reima Men, det er jo over tusenlappen i forskjell i pris også, da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.