cathlin Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Skrevet 24. oktober 2008 Når mannen min sier han lukter _mann_ så mener han svett. Så nei, det er ikke ok at du lukter svett mann ;-) Jeg syne sdet er ok å bruke dobbeldusj det lukter jo mest i dusjen, ikke så mye lukt som setter seg i huden. Jeg har gått og kjent lukta ganske lenge nå etter at jeg brukte den, så den sitter ganske godt:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Skrevet 24. oktober 2008 Så deseperat etter å spare penger har jeg aldri vært, heldivis:-) Virkelig ikke? :-) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 "Skal jeg ikke egentlig lukte av blomster og honning og sånt?" Ja det er opplest og vedtatt for mange år siden, at jenter skal lukte jentete og gutter lukte guttete. Dessuten synes jeg at såper for gutter er for krasse for min sarte hud, gutter har sikkert bruk for noe skarpere lut for å bli rene enn vi jenter. 0 Siter
Gjest Melbilla Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Du er vist like distre som meg du. Jeg tok myggstift under armene. Dette er helt opptil deg. Jeg ville kjøpt ny dusjsåpe. 0 Siter
cathlin Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Skrevet 24. oktober 2008 Hehehe:-D Du er nå en søt liten skrue du, cathlin. Jeg tror nok jeg ville byttet såpe ja, var jeg deg. Heller spandert noen kroner ekstra...Don´t use it, if you don´t mean it, vet du;) Altså, det stod SPORT på den. Også var det bilde av en som løp, så tenkte at den passer perfekt for meg fordi jeg har begynt å jogge og er aktiv og sånn, i allefall et image som tiltrekker meg, så.... Men, jo, jeg vil helst ikke sende ut feil budkap liksom:-) 0 Siter
tonie Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har så overaktiv kobling mellom luktesans og seksualitet at når jeg bommer og tar på mannedeo går jeg rundt og er småkåt på meg selv hele dagen, hehe. 0 Siter
morsan Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Altså, det stod SPORT på den. Også var det bilde av en som løp, så tenkte at den passer perfekt for meg fordi jeg har begynt å jogge og er aktiv og sånn, i allefall et image som tiltrekker meg, så.... Men, jo, jeg vil helst ikke sende ut feil budkap liksom:-) ''Men, jo, jeg vil helst ikke sende ut feil budkap liksom:-)'' Du får følge med litt på jobben og se hva slags type menn som kikker ekstra lenge etter deg;-) Evt om noen av damene gjør de. 0 Siter
morsan Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har så overaktiv kobling mellom luktesans og seksualitet at når jeg bommer og tar på mannedeo går jeg rundt og er småkåt på meg selv hele dagen, hehe. LOL!! 0 Siter
cathlin Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Skrevet 24. oktober 2008 ''Men, jo, jeg vil helst ikke sende ut feil budkap liksom:-)'' Du får følge med litt på jobben og se hva slags type menn som kikker ekstra lenge etter deg;-) Evt om noen av damene gjør de. Jepp! Spørsmålet er, vil jeg det? 0 Siter
Elbereth Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Kjære deg da, dette er da gammalmannssåpe nr. 1. Jeg jobber i helsevesenet, og har en viss innsikt i hva som kjøpes og brukes rundt om i aldersgruppe 65+ ;D Kjøp deg heller et vanlig lano såpestykke 0 Siter
cathlin Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Skrevet 24. oktober 2008 Kjære deg da, dette er da gammalmannssåpe nr. 1. Jeg jobber i helsevesenet, og har en viss innsikt i hva som kjøpes og brukes rundt om i aldersgruppe 65+ ;D Kjøp deg heller et vanlig lano såpestykke Syns godt det kunne stått mer utfyllende på etiketten. 0 Siter
cathlin Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har så overaktiv kobling mellom luktesans og seksualitet at når jeg bommer og tar på mannedeo går jeg rundt og er småkåt på meg selv hele dagen, hehe. Sånn kan det gå. 0 Siter
cathlin Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Skrevet 24. oktober 2008 Du er vist like distre som meg du. Jeg tok myggstift under armene. Dette er helt opptil deg. Jeg ville kjøpt ny dusjsåpe. Det går vel i retning at jeg kjøper ny dusjsåpe. Myggstift lukter godt! 0 Siter
cathlin Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Skrevet 24. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1224862302' post='3994815] Den bruker guttene mine og mannen min. Det kunne ikke ramle meg inn å bruke den selv. Jeg bruker f.eks Dove. Bruker litt parfyme noen ganger. Jeg lukter alltid godt, hehe! Det har mannfolk sagt til meg i 20 år, så da må det være sant, da ;D Jeg syns jo at jeg lukter godt. Stod og vurderte Dove i går, men syns den er litt kjedelig. 0 Siter
cathlin Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Skrevet 24. oktober 2008 "Skal jeg ikke egentlig lukte av blomster og honning og sånt?" Ja det er opplest og vedtatt for mange år siden, at jenter skal lukte jentete og gutter lukte guttete. Dessuten synes jeg at såper for gutter er for krasse for min sarte hud, gutter har sikkert bruk for noe skarpere lut for å bli rene enn vi jenter. Ja, det har du vel rett i. 0 Siter
cathlin Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Skrevet 24. oktober 2008 Hehe - jeg ville nok antagelig gått tilbake til en med damelukt. Herrene her i huset bruker den grønne varianten av den der og jeg synes ihvertfall ikke at den lukten ville passe på meg :-) Nei, jeg føler at det er noe som skurrer, selv om jeg syns det lukter godt. Har du en damelukt-såpe å anbefale? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg syns jo at jeg lukter godt. Stod og vurderte Dove i går, men syns den er litt kjedelig. Huff da, jeg er nok litt kjedelig, men kan fint sprites opp av andre ting enn dusjsåpe, hehe! *s* 0 Siter
Gjest Astroide Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har så overaktiv kobling mellom luktesans og seksualitet at når jeg bommer og tar på mannedeo går jeg rundt og er småkåt på meg selv hele dagen, hehe. Hahahaha! 0 Siter
Gjest Astroide Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 ''Skal jeg ikke egentlig lukte av blomster og honning og sånt?'' Joda, men samtidig skal du også aldri gå på do, ikke vokse hår under armene, på beina og de mest delikate delene av underlivet, lage 5-retters middag for hele familien på 5 minutter, holde villaen med x antall unger i praktstand til enhver tid, jobbe 150% utenfor huset, være en gudinne i senga, ha tid til å leke med ungene 6 timer om dagen samtidig med at du jobber dine 150%, og passe på din gamle mor og mormor. Tror det kan aksepteres at du skeier ut på èn ting. Men bare èn! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Nei, jeg føler at det er noe som skurrer, selv om jeg syns det lukter godt. Har du en damelukt-såpe å anbefale? Dere alle burde prøve dusjolje fra L'occitane. Helt nydelig. Jeg bruker den med mandel, men drue skal og være god. Finnes på strawberrynet bl.a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.