Gjest GA Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Nå er mine to blitt 6 og 9, og i helgene når vi har fri står de opp, kler på seg og finner seg frokost sjøl. Vi voksne sover ofte til rundt 9. Det er helt kjempedeilig, og myyye bedre enn å måtte stå opp med 1-2-3-åringen kl 6 lørdags morgen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Det er visse fordeler med å ha flere barn ;-) De to yngste hos oss våkner som regel ca 06.30. Da leker de sammen på et av rommene. Når storesøster står opp i 7-8-tida koser de seg sammen alle tre. De ser film, er på dataen, leker etc. Idag lå vi to voksne til klokka 09.00 Ungene er innom oss noen ganger i løpet av morgenen, men mest for å få litt kos, at vi skal megle ;-) etc., men vi døser oss gjennom helgemorgenene allikevel:) Du syns at å sove til kl 9 på en lørdag er lenge? Tror jeg skal revurdere planer om barn ) Jeg kommer meg ikke opp før 11, hverdag eller helg jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Du syns at å sove til kl 9 på en lørdag er lenge? Tror jeg skal revurdere planer om barn ) Jeg kommer meg ikke opp før 11, hverdag eller helg jeg. Når man har barn, så er man heldig om man kan sove til klokka 09.00, ja 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.