Gå til innhold

skostr...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor gamle var deres barn når de fikk sine første sko, og hvilken str kjøpte du da? Har en gutt som skal ha seg sko...

Gjest høstløv
Skrevet

Jenta fikk sine første sk. da hun skulle begynne å gå, de var i str. 19, guttene fikk de første skoene ved samme alderen og størrelsene var litt forskjellig 20 eller 21.

Så det er vanskelig å generalisere over hvilket skostr., de første skoene skal ha.

Skrevet

Mine fikk sine første sko når de hadde lært å gå, og var 1 år gamle.

Jentene fikk str. 20 og guttungen str. 22.

Skrevet

jenta mi fikk 17 og gutten 19 da fikk sine første sko ca ett år gamle

Skrevet

Jeg hadde dem med meg i skobutikken da de skulle få sine første, for å få riktig str. Gutten min fikk str 21 tror jeg, og jenta mi str 20.

Skrevet

Eldste måtte begynne på 18, og yngste på 20.

Det er viktig å ta med barnet når du skal kjøpe sko, og så sjekke foten i forhold til målesåla. Spør butikken så de kan vise deg hvor stor del av såla som skal være ledig for at den er akkurat passe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...