Åsemor Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Ja, hva har man lørdagskvelder til, om man ikke kan bruke de til skolearbeid. Lurer på hvilke ord jeg kan bruke på nynorsk som erstatning for disse bokmåls-ordene. Bearbeide Oppmerksomhet 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Bearbeide- Tilverke, tilarbeide Oppmerksomhet- Merksemd 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 Bearbeide- Tilverke, tilarbeide Oppmerksomhet- Merksemd Det er en som bearbeider følelsene sine, får det ikke helt til å passe med ordene du kommer med. Men merksemd passet bra. 0 Siter
grot Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Det er en som bearbeider følelsene sine, får det ikke helt til å passe med ordene du kommer med. Men merksemd passet bra. Ville trodd man kunne bruke ordet bearbeide jeg..? 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 Ville trodd man kunne bruke ordet bearbeide jeg..? Eg har igrunn levert oppgåva nå med det ordet, men det finst ikkje i nynorskordboka, nei. http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=bearbeide&nynorsk=S%F8k+i+Nynorskordboka&ordbok=nynorsk&s=n&alfabet=n&renset=j 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Det er en som bearbeider følelsene sine, får det ikke helt til å passe med ordene du kommer med. Men merksemd passet bra. Aah, da passer det kanskje ikke så bra. 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 Aah, da passer det kanskje ikke så bra. Skrev om heile setninga i staden, eg. Men takk for hjelpa! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.