naktros Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Har en mann som har lyst på det. Noen som vet om et bra et. Han kjøpte ett på biltema til 199 og det går ikke fremover og batteriet er slutt etter ca 10 min. Han har bursdag snart og tenkte han kunne få et litt bedre ett:-) Noen som har peiling. Helst ikke veldig dyrt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Alle sånne leker varer kun kort tid 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Vi har et helikopter, men å kjøre med det inne er jo ikke det helt store. Vi tar det med til fotballbanen rett ved. Etter 10 min er moroa over, for da er batteriet flatt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 http://www.dealextreme.com/ Gratis frakt ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Mannen min fikk et i 40 års gave av en kompis. Det funker helt fint. Ganske lite, og krever litt trening for å få det til. Alt for lite til å fly med ute - da ville vinden tatt det. Skal se om det står noe merke på det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.