Gå til innhold

Vil ikke la han skrike seg i søvn men...

Gjest Aimabel

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel

Så bra at det går bedre. Lykke til videre! :-)

PS! Ikke gi opp hvis han nå begynner å sovne lett, men får en periode igjen hvor han er vanskelig å legge igjen. Det er helt normalt med sånnne perioder.

Det vanskeligste synes jeg er det at han småspiser. Jeg klarer ikke helt stole på at han har fått nok melk. _Tenk_ om han er sulten da når jeg legger han. Må inrømme at noen ganger nå, hvis han har skrikt lenge og fortsetter selv om jeg tar han opp så har det vært et par ganger da jeg har gitt han pupp. _men_, da har jeg ikke latt han spise seg i søvn, bare søvnig. Så har jeg kledd på han igjen og gått ut med han i vogna igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

13

• Anonym 82

7

• Sofline

4

• Åsemor

2

Mest aktive i denne tråden

Det vanskeligste synes jeg er det at han småspiser. Jeg klarer ikke helt stole på at han har fått nok melk. _Tenk_ om han er sulten da når jeg legger han. Må inrømme at noen ganger nå, hvis han har skrikt lenge og fortsetter selv om jeg tar han opp så har det vært et par ganger da jeg har gitt han pupp. _men_, da har jeg ikke latt han spise seg i søvn, bare søvnig. Så har jeg kledd på han igjen og gått ut med han i vogna igjen.

Sånn gjorde jeg også noen ganger før. Nå har han blitt så stor at han ikke spiser hvis han ikke er sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...