Gjest Aimabel Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Så bra at det går bedre. Lykke til videre! :-) PS! Ikke gi opp hvis han nå begynner å sovne lett, men får en periode igjen hvor han er vanskelig å legge igjen. Det er helt normalt med sånnne perioder. Det vanskeligste synes jeg er det at han småspiser. Jeg klarer ikke helt stole på at han har fått nok melk. _Tenk_ om han er sulten da når jeg legger han. Må inrømme at noen ganger nå, hvis han har skrikt lenge og fortsetter selv om jeg tar han opp så har det vært et par ganger da jeg har gitt han pupp. _men_, da har jeg ikke latt han spise seg i søvn, bare søvnig. Så har jeg kledd på han igjen og gått ut med han i vogna igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det vanskeligste synes jeg er det at han småspiser. Jeg klarer ikke helt stole på at han har fått nok melk. _Tenk_ om han er sulten da når jeg legger han. Må inrømme at noen ganger nå, hvis han har skrikt lenge og fortsetter selv om jeg tar han opp så har det vært et par ganger da jeg har gitt han pupp. _men_, da har jeg ikke latt han spise seg i søvn, bare søvnig. Så har jeg kledd på han igjen og gått ut med han i vogna igjen. Sånn gjorde jeg også noen ganger før. Nå har han blitt så stor at han ikke spiser hvis han ikke er sulten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.