Gjest Elextra Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Joo,det var til deg:-) Slik jeg tolket spørsmålet ditt har du et kronisk sykt barn? da har du jo rett til å være hjemme hos barnet til det er 18 år,og barnet ditt var 13? Eller har jeg misforstått hele innlegget?? :-) Spørsmålet hennes gjalt om de ekstra sykedagene også kunne brukes for annen sykdom, så vidt jeg forstod. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sykt barn dager Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Joo,det var til deg:-) Slik jeg tolket spørsmålet ditt har du et kronisk sykt barn? da har du jo rett til å være hjemme hos barnet til det er 18 år,og barnet ditt var 13? Eller har jeg misforstått hele innlegget?? :-) Jeg lurte på om det var rett av meg å benytte disse ekstra dagene jeg har pga helt andre ting enn det jeg har fått dem for. Ikke hvor lenge osv.. Spørsmålet mitt kunne nok oppfattes sånn:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Om du kan trenge dagene bedre til noe annet er det kanskje best å ikke bruke dem opp på en halsbetennelse. Hva er det reelle behovet for at du er hjemme med barnet? De fleste 13-åringer bør kunne takle å være alene hjemme i en slik situasjon. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.