Gå til innhold

Sykt barn dager 13år?

Gjest sykt barn dager

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Joo,det var til deg:-) Slik jeg tolket spørsmålet ditt har du et kronisk sykt barn? da har du jo rett til å være hjemme hos barnet til det er 18 år,og barnet ditt var 13? Eller har jeg misforstått hele innlegget?? :-)

Spørsmålet hennes gjalt om de ekstra sykedagene også kunne brukes for annen sykdom, så vidt jeg forstod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sykt barn dager

Joo,det var til deg:-) Slik jeg tolket spørsmålet ditt har du et kronisk sykt barn? da har du jo rett til å være hjemme hos barnet til det er 18 år,og barnet ditt var 13? Eller har jeg misforstått hele innlegget?? :-)

Jeg lurte på om det var rett av meg å benytte disse ekstra dagene jeg har pga helt andre ting enn det jeg har fått dem for.

Ikke hvor lenge osv.. Spørsmålet mitt kunne nok oppfattes sånn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du kan trenge dagene bedre til noe annet er det kanskje best å ikke bruke dem opp på en halsbetennelse.

Hva er det reelle behovet for at du er hjemme med barnet? De fleste 13-åringer bør kunne takle å være alene hjemme i en slik situasjon.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...