Gå til innhold

datterens kriminelle kjæreste...

Gjest uten nickkkk just nu

Anbefalte innlegg

Gjest uten nickkkk just nu

Hva ville du ha gjort hvis: Tenåringsdatteren hadde funnet seg en kjærest som er kriminell og hvor du som mor til jenta hadde blitt innblandet og måtte stå til retrett for uniformete politimenn/kvinner???

Hypotetisk spørsmål for mange, men dessverre dagligdags for andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest høstløv

Vært hyggelige og imøtekommende mot polititjeneste mennene og nektet datteren å se eller møte denne kjæresten.

Han er absolutt ikke svigermors drøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulla Wiltersen

Kommer litt an på om det var en datter på 13 eller en på 19, men jeg ville forsøkt å snakke tydelig med både ham og henne og sagt fra til ham at han var velkommen i vårt hjem hvis han var glad nok i datteren min til å oppføre seg slik hun fortjener. (Mens hun hører på).

Deretter ville jeg forsøkt å synliggjøre for henne at han velger bort forholdet til henne hvis han fortsetter adferden og at hun fortjener bedre.

Og ikke minst - jeg ville vært villig til å forsøke å gi ham en hjelpende hånd hvis jeg så at han _virkelig_ gjorde et forsøk.

Dette da under forutsetning av at det var en noe større tenåring. Kommer det hjem en datter på 13 med en kriminell ville jeg vel fått spader og låset henne inne på rommet uten mobil og webtilgang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Med tanke på at rus og kriminalitet ofte følger hverandre tett så ville jeg gjort alt jeg kunne for å forhindre min datter i å være i et forhold med vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...