Gjest Skal til Åre Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Så Holiday Club Åre hadde tilbud i vinterferien men når vi er 5 stk blir d dyrere. Sjekka pris for leilighet, vi e 2 voksne å 3 barn (6.9 og 13), iiik prisen ble på 21750, sek. for 3 netter. Va ikke d veldig dyrt. Trur d må være en av luksusleiligheten de har. Ikke aktuelt. Noen som vet av rimelig overnatting?? Må være grei standard da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Her gleder jeg meg til du får svar. Skal prøve å finne noe fornuftig for 4 pers en langhelg. Tenkte å sjekke bl.a. Kongsberg. Der hadde vi det flott i fjor. Leide en billig hytte til 500,- pr. natt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skal til Åre Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Her gleder jeg meg til du får svar. Skal prøve å finne noe fornuftig for 4 pers en langhelg. Tenkte å sjekke bl.a. Kongsberg. Der hadde vi det flott i fjor. Leide en billig hytte til 500,- pr. natt. Fikk tips i annet forum om å sjekke Skistar Åre, ser ut som det er helt andre priser der men sender mail for å sjekke for sikkerhets skyld da. Vi har snakka litt om sydentur men det blir så innmari dyrt, det har vært veldig gøy å sagt til barna at vi skal til Åre. Der e det jo mulighet for både ski, badeland, bowling osv. Herlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoodia Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvis du bor i trøndelag, så kan du jo sjekker Meråker. Det er bygd et nytt leilighetshotell (hytter) på toppen, like ved alpinsenteret. (tror det heter Kirkebyfjellet kurs og konferansesenter) Tror det kan være en del billigere enn Åre. Ikke like stort, men fint for familier og mer intimt. http://www.merakeralpinsenter.com/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.