Gjest trenger noen råd her Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Vår datter på 3,5 år har vært bleiefri i over 1 år nå, men nå den siste tiden har hun "glemt" seg rett som det er.... Noen andre som har opplevd dette?? Noen tips?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru EOS Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Vår datter på samme alder, som også har vært bleiefri i et år, hadde en periode hvor hun glemte seg endel ganger. Men det gikk over av seg selv. Nå er de lenge siden siste uhell. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Min yngste datter sluttet med bleie måneden før hun ble 2 år. I vår, et par mnd før hun ble 3 år fikk hun plutselig endel uhell. Det kunne komme mange uhell pr dag. Noen ganger en skvett, andre ganger hele ladningen. Like brått som det begynte tok det slutt. Jeg tipper en uke eller to. Jeg tror hun ble så overveldet over våren og det å være ute hele tiden, så hun hadde rett og slett ikke tid til å komme inn på do. Hun holdt seg lengre enn hun evnet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.