Gå til innhold

bleiefri--> på'an igjen..

Gjest trenger noen råd her

Anbefalte innlegg

Gjest trenger noen råd her

Vår datter på 3,5 år har vært bleiefri i over 1 år nå, men nå den siste tiden har hun "glemt" seg rett som det er.... Noen andre som har opplevd dette??

Noen tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vår datter på samme alder, som også har vært bleiefri i et år, hadde en periode hvor hun glemte seg endel ganger. Men det gikk over av seg selv. Nå er de lenge siden siste uhell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Min yngste datter sluttet med bleie måneden før hun ble 2 år. I vår, et par mnd før hun ble 3 år fikk hun plutselig endel uhell. Det kunne komme mange uhell pr dag. Noen ganger en skvett, andre ganger hele ladningen. Like brått som det begynte tok det slutt. Jeg tipper en uke eller to.

Jeg tror hun ble så overveldet over våren og det å være ute hele tiden, så hun hadde rett og slett ikke tid til å komme inn på do. Hun holdt seg lengre enn hun evnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...