Gjest svømmingen Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har et barn som går i 3. klasse. h*n er trygg i vannet, lærte seg å svømme i sommer... Så nå har de begynt med svømmeopplæring på skolen. Hva gjør 3. klassingene egentlig i svømmingen? (læreren har ikke kommet med noe, så jeg bare lurte på hva elevene gjør i svømmeundervisningen...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 De svømmer..og gjør diverse aktiviteter i vannet. Selv om de kan svømme er det alltids rom for forbedringer. Jeg minnes selv at vi på ungdomskolen måtte svømme og svømme og lærerinnen sto på bassengkanten i rød badedrakt med grilldressjakke over og aldri var uti vannet. Og svømmetakene var liksom ikke "flytende" nok, og vi skulle ha blikket vendt forover mens haka var sånn passe i vannskorpa. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.