Gjest anti-våpen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/10/27/551790.html Jeg er bare så lykkelig for at jeg ikke bor i USA hvor våpen er like vanlig og selvfølgelig som mobiltelefon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Helt rystende! Kan ikke fatte hvorfor foreldrene lar barna sine få lov til slikt!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Da er du idiot da hvis du lar ungen din leke med maskinpistol.. *rister på huet* Blit oppgitt av å lese sånt jeg. Våpen er IKKE leketøy, og skal ikke brukes for å ha det moro.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg tenker at årets Darwin pris har fått en klar kandidat her... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Blir litt sjokkert når pappaen sier det hele er ett mysterium. Det bør det jo ikke være, siden alle vet hvor farlig, og dødelig våpen er. Heldigvis er det ikke våpenlovene slik i Norge! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Våpen-nivået i USA er helt dustete, og det er merkelig at det virker som om alle unntatt de som bestemmer over sånt der, forstår det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Våpen-nivået i USA er helt dustete, og det er merkelig at det virker som om alle unntatt de som bestemmer over sånt der, forstår det. Dersom de andre enn dem som bestemmer lovene hadde forstått at reglene er dustete ville vel ikke pappaer og mammaer tatt med barna sine for å leke med våpen? Eller misforsto jeg innlegget ditt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Blir litt sjokkert når pappaen sier det hele er ett mysterium. Det bør det jo ikke være, siden alle vet hvor farlig, og dødelig våpen er. Heldigvis er det ikke våpenlovene slik i Norge! Er jo helt genialt i denne familien da... Ser for meg tankegangen: "Jeg ga åtteåringen min lov å leke med en maskinpistol, og plutselig så var han visst død. Men det var jo en liten maskinpistol - andre barn lekte med større våpen uten å dø. Jeg skjønner ingenting jeg... Det er akkurat som om jeg skulle ha gjort noe feil noe sted?" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Våpenshow!?!?!!? *Himler med øynene* Og guttungen var jo vant med våpen ifølge faren, han hadde jo skutt med både rifle og pistol (?) tidligere. For et sykt samfunn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest våpen-motstander Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 ....og min 7-åring får knapt nok ha lekevåpen....... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Dersom de andre enn dem som bestemmer lovene hadde forstått at reglene er dustete ville vel ikke pappaer og mammaer tatt med barna sine for å leke med våpen? Eller misforsto jeg innlegget ditt? Nei - jeg burde nok ikke skrevet "alle andre". Jeg omformulerte det underveis og var litt for rask. USA sitter fast i vill vest-tiden ennå, når det gjelder hvermansens rett til å gå rundt med våpen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Når jeg leste overskriften trodde jeg det gjaldt leketøy... Jeg er også glad for at vi har en mer restriktiv våpenlov og våpenkultur her til lands. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.