Gå til innhold

Barn med maskinpistol

Gjest anti-våpen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er du idiot da hvis du lar ungen din leke med maskinpistol.. *rister på huet* Blit oppgitt av å lese sånt jeg. Våpen er IKKE leketøy, og skal ikke brukes for å ha det moro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt sjokkert når pappaen sier det hele er ett mysterium. Det bør det jo ikke være, siden alle vet hvor farlig, og dødelig våpen er. Heldigvis er det ikke våpenlovene slik i Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våpen-nivået i USA er helt dustete, og det er merkelig at det virker som om alle unntatt de som bestemmer over sånt der, forstår det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våpen-nivået i USA er helt dustete, og det er merkelig at det virker som om alle unntatt de som bestemmer over sånt der, forstår det.

Dersom de andre enn dem som bestemmer lovene hadde forstått at reglene er dustete ville vel ikke pappaer og mammaer tatt med barna sine for å leke med våpen? Eller misforsto jeg innlegget ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulla Wiltersen

Blir litt sjokkert når pappaen sier det hele er ett mysterium. Det bør det jo ikke være, siden alle vet hvor farlig, og dødelig våpen er. Heldigvis er det ikke våpenlovene slik i Norge!

Er jo helt genialt i denne familien da...

Ser for meg tankegangen:

"Jeg ga åtteåringen min lov å leke med en maskinpistol, og plutselig så var han visst død. Men det var jo en liten maskinpistol - andre barn lekte med større våpen uten å dø. Jeg skjønner ingenting jeg...

Det er akkurat som om jeg skulle ha gjort noe feil noe sted?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våpenshow!?!?!!? *Himler med øynene* Og guttungen var jo vant med våpen ifølge faren, han hadde jo skutt med både rifle og pistol (?) tidligere. For et sykt samfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom de andre enn dem som bestemmer lovene hadde forstått at reglene er dustete ville vel ikke pappaer og mammaer tatt med barna sine for å leke med våpen? Eller misforsto jeg innlegget ditt?

Nei - jeg burde nok ikke skrevet "alle andre". Jeg omformulerte det underveis og var litt for rask.

USA sitter fast i vill vest-tiden ennå, når det gjelder hvermansens rett til å gå rundt med våpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leste overskriften trodde jeg det gjaldt leketøy...

Jeg er også glad for at vi har en mer restriktiv våpenlov og våpenkultur her til lands.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...