Hope Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Snakket med helsestasjonen, fått råd om å begynne med grøt til vår lille. Fikk beskjed om en som er uten gluten. Noen tips til hvilken grøt vi bør prøve? mais? Ris? Vi har brukt Hipp erstatning og skulle gjerne kjøpt grøt fra dem, men ser at de kun har blanda grøt, ikke ren risgrøt. Hva med Nestle og småfolk? Og hva er sinlac? Råd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg begynte med risgrøt fra Nestle blandet med MM til mine to små. Junior gikk over til Hipp sin risgrøt med frukt, som han fortsatt er veldig glad i. Han likte ikke ren risgrøt uten noe ekstra smak, etter at han fikk smak på noe annet. Dersom din lille er over eller rundt 6mnd er det sikkert ikke galt om h*n begynner rett på blanda grøt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ris, hirse eller maisgrøt er uten gluten. Jeg synes det er like lettvint å lage selv som å kjøpe på pose. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.