Zelda77 Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg skrev i en tidligere tråd om at 6-årigen min ikke hadde venner han lekte med i fritiden. I dag hadde han en gutt fra klasse med seg hjem fra skolen. Dette var ikke avtalt på forhånd så jeg måtte ringe foreldrene å si at gutten deres var her. Jeg er så glad for at han har funnet seg venner! 0 Siter
Gjest Venner er viktig Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Ja er det noe som gleder oss mammaer så er det det. Har mine barn annenhver uke å når de er hjemme er det liv og røre. Herlig. Jeg synes det er så herlig når det ringer på døra å venner kommer på besøk. Forteller dæm veldig ofte kor viktig det e m venna å at man må ta veldig godt vare på dæm! 0 Siter
sant å si Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Så deilig for deg - og så bra for gutten din! ) 0 Siter
også en mor Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Så flott da! Nå ble jeg glad på hans/dine vegne. *s* 0 Siter
Gjest GA Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Så deilig! Jeg kjenner følelsen, førsteklassingen min har også slitt litt med å bli kjent med jevnaldrende, men nå ser det ut til å løsne her også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.