Zelda77 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg skrev i en tidligere tråd om at 6-årigen min ikke hadde venner han lekte med i fritiden. I dag hadde han en gutt fra klasse med seg hjem fra skolen. Dette var ikke avtalt på forhånd så jeg måtte ringe foreldrene å si at gutten deres var her. Jeg er så glad for at han har funnet seg venner! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Venner er viktig Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ja er det noe som gleder oss mammaer så er det det. Har mine barn annenhver uke å når de er hjemme er det liv og røre. Herlig. Jeg synes det er så herlig når det ringer på døra å venner kommer på besøk. Forteller dæm veldig ofte kor viktig det e m venna å at man må ta veldig godt vare på dæm! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sant å si Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Så deilig for deg - og så bra for gutten din! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Så koselig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
også en mor Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Så flott da! Nå ble jeg glad på hans/dine vegne. *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Så godt å høre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Så deilig! Jeg kjenner følelsen, førsteklassingen min har også slitt litt med å bli kjent med jevnaldrende, men nå ser det ut til å løsne her også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.