Mrs. Wallace Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Jammen jeg har da tillatt MSN, og sier at det i dag er en naturlig del av sosial omgang - jeg trenger vel ikke å forklare hva "som er så galt med MSN"?? Jeg mente egentlig bare å være litt støttende her, altså - jeg vet jo at du har tillatt det, og da ga jeg deg en slags "det er vel helt greit" -klapp på skulderen. Beklager hvis det virket som noe anklagende eller forhørende, det var virkelig ikke meningen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg mente egentlig bare å være litt støttende her, altså - jeg vet jo at du har tillatt det, og da ga jeg deg en slags "det er vel helt greit" -klapp på skulderen. Beklager hvis det virket som noe anklagende eller forhørende, det var virkelig ikke meningen. Sorry at jeg overreagerte. Har en drittdag i dag, og tar alt i verste mening. Jeg skulle egentlig ha holdt meg langt unna DOL (eller alt for den del) i dag:-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Sorry at jeg overreagerte. Har en drittdag i dag, og tar alt i verste mening. Jeg skulle egentlig ha holdt meg langt unna DOL (eller alt for den del) i dag:-( Det er fort gjort å misforstå med korte, skriftlige kommentarer. Håper dagen din ble bedre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.