Gjest vikaren i 6. Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ja, overskrifta var vel ganske dekkende, tenker jeg. Boka skal leses høyt - helst skal den leses ut på ca to uker, et kvarter hver skoledag. Tips, anyone? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Vet ikke, men driver med "Doktor Proktor og tidsbadekaret" hjemme, med 4.klassing, og han eeeeelsker!!! den boka!Den er av Jo Nesbø. Muligens noe for 6.klassinger, også. Tror nok at mine 6.klassinger hadde likt den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Vi leser Harry Potter hjemme. Snuppa går i 4. klasse. Den er for vanskelig for henne å lese alene (men hører at mange andre på hennes alder gjør det) Den er spennende, underholdene (selv for mor) og virkelig noe å anbefale. Husk å begynn på bok nr. 1. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kurt-bøkene til Erlend Loe er så vidt jeg husker gode til denne aldersgruppen (det er en stund siden jeg leste dem). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ser at Sofline allerede har anbefalt Kurt, og må bare legge til at det akkurat har kommet en ny Kurt bok som jeg anbefaler på det varmeste! Knallartig! Handlingen foregår i Kurtby, der Kurt denne gang blir utnevnt til pastor og innleder et forhold til Kirsti brud.. Gjengen i virklelighetens Knutby med Kristi brud i spissen har visstnok tenkt å trekke Loe til retten... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.