Gå til innhold

Spennende/ artig/ kul bok for 6. klassinger?

Gjest vikaren i 6.

Anbefalte innlegg

Gjest vikaren i 6.

Ja, overskrifta var vel ganske dekkende, tenker jeg.

Boka skal leses høyt - helst skal den leses ut på ca to uker, et kvarter hver skoledag.

Tips, anyone? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke, men driver med "Doktor Proktor og tidsbadekaret" hjemme, med 4.klassing, og han eeeeelsker!!! den boka!Den er av Jo Nesbø. Muligens noe for 6.klassinger, også. Tror nok at mine 6.klassinger hadde likt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi leser Harry Potter hjemme. Snuppa går i 4. klasse. Den er for vanskelig for henne å lese alene (men hører at mange andre på hennes alder gjør det)

Den er spennende, underholdene (selv for mor) og virkelig noe å anbefale. Husk å begynn på bok nr. 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at Sofline allerede har anbefalt Kurt, og må bare legge til at det akkurat har kommet en ny Kurt bok som jeg anbefaler på det varmeste! Knallartig! :)

Handlingen foregår i Kurtby, der Kurt denne gang blir utnevnt til pastor og innleder et forhold til Kirsti brud.. Gjengen i virklelighetens Knutby med Kristi brud i spissen har visstnok tenkt å trekke Loe til retten... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...