Gjest ikke nick i kveld Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Leste om bruk av sovetabletter hos barn der det var bilde av en pille boks det sto melatonin på. Mitt barn bruker melatonin. Nå har det seg sånn at det var en helt annen boks på bildet enn den mitt barn bruker, så jeg lurer på om det finnes 2 eller flere pillebokser som heter melatonin? Og, er det to forskjellige virkninger av dem? Den han tar, kommer fra utlandet og må søkes om å få. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg vet egentlig ikke svaret på akkurat det du spør om, men jeg vet at medisiner som heter det samme men kommer fra forskjellige produsenter gjerne har forskjellig logo/innpakning osv. (ofte har de lignende varianter av samme navn) Så det kan hende at den dere har er laget av f.eks. pfizer mens den det var bilde av er laget av nycomed eller astrazeneca eller lignende. Kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg vet at Melatonin ikke er reseptbelagt i bl.a. USA, og at det er mange produsenter av Melatonin der. Det er et helsekostpreparat der. Vil absolutt anta at det er flere produsenter av Melatonin som tas inn til Norge også, men at virkningen er den samme. Melatonin er jo et hormon, og de kan man jo ikke lage på så mange forskjellige måter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.