ung mamma!:) Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har en sønn på 8 år og mange av baderomshåndklene våre er babyhåndklene hans. Når legger dere sånt vekk?klarer det ikke helt jeg:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Mener du slike som er kvadratiske og har hette i det ene hjørnet? De har jeg lagt bort for leeeeenge siden og mine er 8 og 10 år. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Babyhåndklær er brukt opp til hårfarging for leeenge siden. Her er minsta 3 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg ga bort alle slike med hette da den minste var ca 1,5 år. Noen hadde hette og ører, he he. Alle andre sukkersøte håndklær brukes fremdeles. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hehe, de ble rydde vekk leeeenge før hun var 8 i hvert fall... Eller rydder vekk og ryddet vekk-brukt til vaskefiller, tenker jeg:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ung mamma!:) Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Mener du slike som er kvadratiske og har hette i det ene hjørnet? De har jeg lagt bort for leeeeenge siden og mine er 8 og 10 år. ) Ja jeg mener de..hehe:)får vel skjerpe meg da:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ja jeg mener de..hehe:)får vel skjerpe meg da:) Frøkna her blir 3 år om en uke, og de har vel vært lagt bort i over et år 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg trodde "alle" barn blånektet å bruke slike lenge før de var 8. Som regel legger jeg bort ting når jeg innser de ikke blir brukt mer. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 De er kastet etterhvert som de ble slitt ut. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det er da man får baby igjen slik at man slipper å legge bort håndklærne ;-P Vi har hatt småbarn i huset i 11 år nå. Minsten er nå fire og nå er jeg egentlig veldig klar for å kaste babyhåndklær ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hadde vel bare et par slike, og de ble lagt bort da yngset barnet var to-tre år. Men jeg (eller barna) har aldri hatt et nært forhold til dem, da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Minsten hos oss er snart 5, og det må være flere år siden vi la bort babyhåndklærne. Da han var 2 eller max 3 år, tenker jeg. Til loppis med dem ! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Minsten hos oss er snart 5, og det må være flere år siden vi la bort babyhåndklærne. Da han var 2 eller max 3 år, tenker jeg. Til loppis med dem ! :-) Loppis?! Er det noen som kjøper brukte håndklær? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Loppis?! Er det noen som kjøper brukte håndklær? Nei, kanskje ikke loppis, men jeg leverer sånt til Fretex hvis det ikke er utslitt. Men de kan jo brukes til f.eks. baby-born dukker, og dukkeutstyr kan man vel kjøpe på loppis? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hmm... Sånt har jeg aldri eid! Er det bare jenta mi som ikke har sånt tro? Ja ja, får visst følge bedre med heretter;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MHC Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Min eldste på 9 synes fremdeles det er stas med elefanthåndkleet til å tre over hodet. Rekker henne til navlen..... Men når hun har svømming på skolen er det "voksenhåndkle" som gjelder. Spør om han vil kaste det. Hvis ikke er det vel bare å bruke til det er skikkelig utslitt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 babyhåndklær? Hva er det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.