KaVa Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Denne her da, duger den? http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=21_36&products_id=4712 Helt sikkert :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misabellah Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1225266878' post='3998325] finn.no! Billig og bra Vi har hatt voksiposen i 8 år nå. Minsta er 3 år, og i enkelte sammenhenger bruker vi fortsatt vogn, og da er en god pose et must på vinterstid! Det er forferdelig kaldt å sitte i ro i vogn, særlig i minusgrader og vind. Jeg skulle til å spørre hvor lenge babyen trenger voksipose, babyen min er 7 mnd gammel nå, har ikke voksipose, men om vi ønsker oss en til jul, da er hun ca. 9 mnd, kan hun da fortsatt bruke den en stund? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg skulle til å spørre hvor lenge babyen trenger voksipose, babyen min er 7 mnd gammel nå, har ikke voksipose, men om vi ønsker oss en til jul, da er hun ca. 9 mnd, kan hun da fortsatt bruke den en stund? Vi bruker vår, og ungen er passert 3 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.