Gå til innhold

Cherroxvarianter når de får store labber?

Gjest Gulla Wiltersen

Anbefalte innlegg

Gjest Gulla Wiltersen

Noen unger er jo store i beina.... Men de går jo ute i slapseværet likevel. Noen som har en god idé til en med størrelse 43/44 i sko på noe som holder i det virkelig våte slapseværet - noe ala cherro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gulla Wiltersen

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225271104' post='3998420]

Da må du nok på Felleskjøpet å kjøpe gårdbrukerstøvler med varmt fôr.

Hm... hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... hva er det?

Sånne som Lillemus har kjøpt seg ;o)

Husker ikke hva de heter, men det er varme fôrede støvler, tror de koster 600 kr. Kan ikke huske å ha sett cherroxvarianter over str 40-41 i vanlige skobutikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulla Wiltersen

Cherrox i str. 43-44? Grøss! :#

;)

Eller noe som holder vannet og slapset ute.

Han skal jo ikke fryse på bena bare fordi han har store føtter vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes en type støvler som er varme og vanntette, tror det heter Neopren. Støvlene har gummiert fot og en type kunstoff i skaftet, brukes vistnok av brannmenn og froskemenn sa de i butikken. Jeg kjøpte dem i Trapez sko i Oslo men de finnes sikkert andre steder også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulla Wiltersen

Det finnes en type støvler som er varme og vanntette, tror det heter Neopren. Støvlene har gummiert fot og en type kunstoff i skaftet, brukes vistnok av brannmenn og froskemenn sa de i butikken. Jeg kjøpte dem i Trapez sko i Oslo men de finnes sikkert andre steder også.

Det er jo helt genialt - så slipper jeg unna med ett par for hele vinteren :-)

For ikke å snakke om valgets kvaler alle de morgenene det er kjempekaldt men hvor det tør utover dagen.

Er det noe ala dette:

http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=67264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulla Wiltersen

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225271968' post='3998435]

Dette er veldig varme vinterstøvler. Min eldste sønn, som er veldig varm av seg, blir fort klam og våt på bena om han bruker denne sorten fottøy, med mindre det er -8 eller kaldere.

Det hørtes deilig ut med varme føtter fra naturens side :-)

Mine har ikke det - men er det så varme så må jeg jo vurdere det også ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Eller noe som holder vannet og slapset ute.

Han skal jo ikke fryse på bena bare fordi han har store føtter vel?

Neida, selvfølgelig ikke. Men tenkte nylig at Cherrox'ene til sønnen min i str. 33 var litt groteske - de gjør seg liksom bedre i str. 28.

Ergo: Har ikke peiling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt genialt - så slipper jeg unna med ett par for hele vinteren :-)

For ikke å snakke om valgets kvaler alle de morgenene det er kjempekaldt men hvor det tør utover dagen.

Er det noe ala dette:

http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=67264

Jeg fant denne lenken, disse bildene viser hva slags støvler jeg mener.

http://www.zolos.no/shop/product_info.php?cPath=65&products_id=1791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har de siste årene brukt Gore-tex-støvler som eneste vinterstøvel og det har fungert bra.

Det som kommer nærmest cherrox ellers er vel noe slikt:

http://www.magasinet.no/display.aspx?menuid=19&prodid=4501

Ellers er Kamik-sko greie. Min yngste hadde slike et år og var god og varm, men vi syntes det var litt masete å ta ut og inn innerstøvelen/foret. Vi hadde en variant som var litt mindre ekstrem i temperaturområdet enn den du hadde funnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulla Wiltersen

43/44?!?!?! Er ikke din eldste på alder med min som er 10 år da??? Det er jo skostørrelsen til kjæresten min!

Han er ellve ja :-)

Og en stor og kjekk gutt med et voldsomt drag på damene - og altså med store føtter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...