Lillemus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Vi sverger til denne: http://trapessko.no/catalog/index.php?manufacturers_id=48 Tror det er denne avidi mener (finnes i flere merker, også) Eksen min sier at de er sinnsykt varme! Jeg var på jakt etter slike og de jeg endte opp med er laget i samme materiale. Legger et bokmerke på lenka di jeg i tilfelle jeg må ha slike også... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Akkurat de var det jeg også mente. Vet noen hvor man kan få kjøpt disse bortsett fra på nett? Er så vanskelig å vite størrelser når man ikke får prøvd... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Vet noen hvor man kan få kjøpt disse bortsett fra på nett? Er så vanskelig å vite størrelser når man ikke får prøvd... I jakt og fiskebutikker får du kjøpt eneklte typer av disse. Jeg kjøte støvlene til junioe i Trapes sko Oslo 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.