Spirello Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 I fjor hadde jeg pakkekalender til poden. Han er 3,5 år nå. Han skjønte ikke bæret i fjor, så var sikkert mer kos for meg enn han. han ville åpne alle gavene på en dag Hehe.. Jeg skulle EGENTLIG ha brodert en egen til han, men det kom jeg p nå.. hehe.. tida går så fort, så tenker jeg begynner på en til neste år, som han får jula 2009. I går tror jeg rett og slett jeg ikke gidder å styre med pakkekalender! Vil heller vente til han er litt større (neste år) så han kan få opplevelser og ikke bare nips og godis.. Men vil jo ha en kalender til han da.. Men ikke bare med sjokolade. Noen som vet om en kalender som kan passe til en gutt på 3,5 år med godis og kansjke noe annet han kan få glede av? han elsker biler.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Barna gleder seg Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har gjort det enkelt i år. Kjøpt lego kalender til han på 9 og Little pets kalender til ho på 6. (Søte småe mykker inni hennes.) Orka ikke å pakke inn i år. Barna er fornøyd de. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det kommer alltid mange forskjellige nærmere jul. Noen hører til det de viser på barneTV. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Vi har kjøpt lego-kalender de siste åra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.