Anonym 82 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Noen som har erfaring med dette? Blir det brukt? Brukes det i så fall akkurat når de er gamle nok, eller blir slikt brukt lenge? Jeg har forresten en ekkel følelse rundt det å leke med magneter, det heter seg jo at det påvirker ting i kroppen. Er jeg helt tullete da? Det skal jo sikkert være trygt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Geomag er vel ikke beregnet for babyer? Eller har det kommet noe eget for dem? Små magneter er ikke noe for barn som putter ting i munnen. Leste om en liten gutt som hadde svelget noen magneter og de hadde satt seg sammen i tarmen - med to tarmvegger imellom magnetene, hvis du skjønner hva jeg mener. Var visst farlig, og han måtte opereres. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Geomag er vel ikke beregnet for babyer? Eller har det kommet noe eget for dem? Små magneter er ikke noe for barn som putter ting i munnen. Leste om en liten gutt som hadde svelget noen magneter og de hadde satt seg sammen i tarmen - med to tarmvegger imellom magnetene, hvis du skjønner hva jeg mener. Var visst farlig, og han måtte opereres. Urgh, høretes ikke bra ut nei! De jeg tenker på heter Geomag Baby i hvert fall, og er for 9mnd+. http://www.ringoshop.no/varebilder/stor-12406.jpg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Urgh, høretes ikke bra ut nei! De jeg tenker på heter Geomag Baby i hvert fall, og er for 9mnd+. http://www.ringoshop.no/varebilder/stor-12406.jpg Jeg kunne også tenkt meg å få vite om det egner seg til en gutt som fyller 1 år? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg kunne også tenkt meg å få vite om det egner seg til en gutt som fyller 1 år? Det står jo 0 - 2 år på dem da... Men det var ikke mange svarene jeg fikk her, så vi blei vel ikke mye klokere noen av oss;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det står jo 0 - 2 år på dem da... Men det var ikke mange svarene jeg fikk her, så vi blei vel ikke mye klokere noen av oss;-) Jeg trofr det er ganske nytt. Mine har lekt mye med GeoMag, men babyversjonen har jeg bare sett reklame for. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.