Gå til innhold

Utslett, hva kan jeg gjøre?

Gjest Føler jeg har prøvd alt

Anbefalte innlegg

mil1365380270

Kunne virke som om det virket en liten stund, men så i dag kom det tilbake.. Tenkte å prøve å bytte bleie merke. Bruker Pampers nå, men får prøve Libero over en tid å se hvordan det går...

Tror det er viktig å bytte med en gang jeg kjenner hun er våt.

Var jeg deg , ville jeg prøve:

La henne gå så mye som mulig uten bleie.

Vaske med mild(!) såpe bare når det trengs, og da veldig utvannet.

Ikke ta bleie på fuktig hud.

Har god erfaring med Huggies-bleier. (Buksevarianten er beste bleie jeg har kjøpt, men det er p.g.a. passform.)

Smøre tynt lag med Simple baby oil gel på tørr hud før man tar på bleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trådstarteren

Hvordan går det med småen,hjelper det med potetmel ?

Nå har det gått 4 uker. Har virkelig prøvd alt, har også prøvd alle rådene jeg har fått her. Har byttet bleiemerke fra Pampers til Libero, går mye uten bleie. Bytter straks jeg kjenner hun er våt, så hun ikke går og er fuktig nedentil. Potetmel på.

Eneste jeg ikke har prøvd nå er vel den salven som noen har nevnt i tråden her.Inotynol, eller noe i den duren.

Skal til helsesøster i morgen å ta sprøyte, skal vise det til henne da og høre hva hun mener. Hun fikk også se det for to uker siden, og sa jeg skulle slutte med våtservietter. (det har jeg gjort)

Har også en bok om barnesykdommer fra a-å. Det fant jeg heller ikke noe som kunne ligne på det hun har...

Virkelig frustrerende og ikke finne ut hva som hjelper.

Men takker alle dere som har svart. Skal gi tilbakemeld når vi har vært hos helsesøster eller lege...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...