Gå til innhold

Barne-tv adventsserie i år?

Gjest tekknemlig for svar ja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest nissemor88

Er det en ny serie? Har jeg aldri hørt om før.

Ny av året ja.

Handlingen foregår langs i den norske fjellheimen tror jeg.

Handler om en familia som er litt 'skakkkjørte', hvor alt går bra til slutt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aimabel

Ny av året ja.

Enda en ny juleserie, NRK satser stort på juleserier til barn, det er bra! Håper det er en av de koselige :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nissemor88

Enda en ny juleserie, NRK satser stort på juleserier til barn, det er bra! Håper det er en av de koselige :-)

Den virker kjempekos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du synes ikke det er litt merkelig at vi ikke har lest et ord om denne serien noe sted?

NRK jobbet med "Jul i Svingen" i to år og maaange småbarnsforeldre visste om det på forhånd. Vi har nok besøk av en moronisse her

tror

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

Ny av året ja.

Er det om en mor og far som drikker og slår ungene sine, men så kommer heldigvis barnevernet og henter dem og så blir det jul i nytt hjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nissemor88

Er det om en mor og far som drikker og slår ungene sine, men så kommer heldigvis barnevernet og henter dem og så blir det jul i nytt hjem?

ikke så drastisk skulle eg tru :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aimabel

Du synes ikke det er litt merkelig at vi ikke har lest et ord om denne serien noe sted?

NRK jobbet med "Jul i Svingen" i to år og maaange småbarnsforeldre visste om det på forhånd. Vi har nok besøk av en moronisse her

tror

Takk! Jeg er i ammetåke og søvnløs her og ute av stand til å luke ut tulleinnlegg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gulla Wiltersen

Hehe - det er ihvertfall dukket opp blånissegreier i butikkene, så jeg tror vi har en humorist på besøk i tråden vår.

Men jammen ble jeg i tvil ja *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - det er ihvertfall dukket opp blånissegreier i butikkene, så jeg tror vi har en humorist på besøk i tråden vår.

Men jammen ble jeg i tvil ja *ler*

Denne artikkelen handler om en serie på 5 episoder (og se aller nederst ang. Blåfjell):

http://www.kjendis.no/2008/08/07/542861.html

Tror nok vi hadde hørt om det allerede i 2007 dersom det hadde vært 24 nye under innspilling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i hvert fall mye Blåfjellsgreier i butikkene, og vi har fått tilbud om å kjøpe "Årets Blåfjellskalender fra NRK" gjennom en bokklubb. Det må da være minst 4 år siden den serien gikk, så det er vel OK med et gjensyn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sakset fra NRK:

Julekalender

Jul i Blåfjell er årets julekalender på NRK TV.

I butikkene kan også "Fantorangens julekalender" kjøpes. Dette er imidlertid ikke et TV-program, kun en kalender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i hvert fall mye Blåfjellsgreier i butikkene, og vi har fått tilbud om å kjøpe "Årets Blåfjellskalender fra NRK" gjennom en bokklubb. Det må da være minst 4 år siden den serien gikk, så det er vel OK med et gjensyn!

Jeg fikk tilbud om å få den gratis.... Mot å bli medlem i bokklubben og det fikk jeg vite ved å grave og spørre. Tipper det er mange som lar seg lure og det er ikke rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...