Gjest tekknemlig for svar ja Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 sikkert spurt om dette før, men hvilken advetsserie skal sendes på barne-tv i år? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nissemor88 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 I år blir det serien; Bakom de hundrede fjell! Gleder meg!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 I år blir det serien; Bakom de hundrede fjell! Gleder meg!!! Er det en ny serie? Har jeg aldri hørt om før. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Eh... Jeg trodde det skulle være blåfjell i år, men ble litt forvirra nå? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3941047 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nissemor88 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Er det en ny serie? Har jeg aldri hørt om før. Ny av året ja. Handlingen foregår langs i den norske fjellheimen tror jeg. Handler om en familia som er litt 'skakkkjørte', hvor alt går bra til slutt da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nissemor88 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Eh... Jeg trodde det skulle være blåfjell i år, men ble litt forvirra nå? Niks, helt ny serie i år heldigvis ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ny av året ja. Handlingen foregår langs i den norske fjellheimen tror jeg. Handler om en familia som er litt 'skakkkjørte', hvor alt går bra til slutt da. Enda en ny juleserie, NRK satser stort på juleserier til barn, det er bra! Håper det er en av de koselige :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nissemor88 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Enda en ny juleserie, NRK satser stort på juleserier til barn, det er bra! Håper det er en av de koselige :-) Den virker kjempekos! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Enda en ny juleserie, NRK satser stort på juleserier til barn, det er bra! Håper det er en av de koselige :-) Du synes ikke det er litt merkelig at vi ikke har lest et ord om denne serien noe sted? NRK jobbet med "Jul i Svingen" i to år og maaange småbarnsforeldre visste om det på forhånd. Vi har nok besøk av en moronisse her tror 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ny av året ja. Handlingen foregår langs i den norske fjellheimen tror jeg. Handler om en familia som er litt 'skakkkjørte', hvor alt går bra til slutt da. Er det om en mor og far som drikker og slår ungene sine, men så kommer heldigvis barnevernet og henter dem og så blir det jul i nytt hjem? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nissemor88 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Er det om en mor og far som drikker og slår ungene sine, men så kommer heldigvis barnevernet og henter dem og så blir det jul i nytt hjem? ikke så drastisk skulle eg tru 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Du synes ikke det er litt merkelig at vi ikke har lest et ord om denne serien noe sted? NRK jobbet med "Jul i Svingen" i to år og maaange småbarnsforeldre visste om det på forhånd. Vi har nok besøk av en moronisse her tror Takk! Jeg er i ammetåke og søvnløs her og ute av stand til å luke ut tulleinnlegg ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hehe - det er ihvertfall dukket opp blånissegreier i butikkene, så jeg tror vi har en humorist på besøk i tråden vår. Men jammen ble jeg i tvil ja *ler* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hehe - det er ihvertfall dukket opp blånissegreier i butikkene, så jeg tror vi har en humorist på besøk i tråden vår. Men jammen ble jeg i tvil ja *ler* Denne artikkelen handler om en serie på 5 episoder (og se aller nederst ang. Blåfjell): http://www.kjendis.no/2008/08/07/542861.html Tror nok vi hadde hørt om det allerede i 2007 dersom det hadde vært 24 nye under innspilling... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nissemor88 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Denne artikkelen handler om en serie på 5 episoder (og se aller nederst ang. Blåfjell): http://www.kjendis.no/2008/08/07/542861.html Tror nok vi hadde hørt om det allerede i 2007 dersom det hadde vært 24 nye under innspilling... Tro hva dere vil! Ny serie i år og a nissemor gler' seg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det er i hvert fall mye Blåfjellsgreier i butikkene, og vi har fått tilbud om å kjøpe "Årets Blåfjellskalender fra NRK" gjennom en bokklubb. Det må da være minst 4 år siden den serien gikk, så det er vel OK med et gjensyn! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Sakset fra NRK: Julekalender Jul i Blåfjell er årets julekalender på NRK TV. I butikkene kan også "Fantorangens julekalender" kjøpes. Dette er imidlertid ikke et TV-program, kun en kalender. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det er i hvert fall mye Blåfjellsgreier i butikkene, og vi har fått tilbud om å kjøpe "Årets Blåfjellskalender fra NRK" gjennom en bokklubb. Det må da være minst 4 år siden den serien gikk, så det er vel OK med et gjensyn! Jeg fikk tilbud om å få den gratis.... Mot å bli medlem i bokklubben og det fikk jeg vite ved å grave og spørre. Tipper det er mange som lar seg lure og det er ikke rart. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.