jubalong70 Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Urgh, hvorfor er alle så innmari moderne, mens jeg ikke skjønner noen ting, og tror at dersom jeg ikke er hjemme når et program går - ja så har jeg gått glipp av det!?! He, he - fordi du ikke er litt hekta på duppedingser? DVD-opptager fungerer akkurat som en video-opptager - bare at vi kan velge om vi vil ta opp direkte på en DVD eller på en harddisk. Kan lagre opp til ca 100 timer på harddisken. Løp og kjøp!!! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Du tror meg kanskje ikke men mandag, tirsdag, onsdag, torsdag bruker jeg 0 timer med tv-titting. Fredager, hvis vi ikke reiser på hytta eller skal noe annet, ser jeg på beat for beat og nytt på nytt. Lørdag og søndag blir det også 0 tv-tittig. Det er det hele. Unntak skjer, men dette er regelen. Jeg får ikke tid til å se tv. Hvis det er noe jeg kunne tenke meg å se, glemmer jeg det som regel. Jeg finner roen til å lese, så jeg gjør mye det isteden og jeg er innom dol rett som det er. Det tar nok tid. Ser ikke mye TV, blir stor sett nyheter og kanskje en TV-serie eller krim av og til. Maks. en halvtime pr. dag i snitt, tror jeg. Liker å slappe av med TV, men mannen min ser ikke, og jeg synes det er koseligere å sitte sammen i sofaen uten TV . TV-tittingen blir derfor stort sett bare når jeg er alene, selv om vi av og til ser en film sammen. 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 He, he - fordi du ikke er litt hekta på duppedingser? DVD-opptager fungerer akkurat som en video-opptager - bare at vi kan velge om vi vil ta opp direkte på en DVD eller på en harddisk. Kan lagre opp til ca 100 timer på harddisken. Løp og kjøp!!! Liker små duppedingser jeg - kameraer, videokameraer osv... Løp og kjøp ja, du kan så si:-) Ønske meg til jul, sier nå jeg! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Ser ikke mye TV, blir stor sett nyheter og kanskje en TV-serie eller krim av og til. Maks. en halvtime pr. dag i snitt, tror jeg. Liker å slappe av med TV, men mannen min ser ikke, og jeg synes det er koseligere å sitte sammen i sofaen uten TV . TV-tittingen blir derfor stort sett bare når jeg er alene, selv om vi av og til ser en film sammen. . 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Ser ikke så mye, kfr. svar lagt under Melbilla (postet feil). 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Du tror meg kanskje ikke men mandag, tirsdag, onsdag, torsdag bruker jeg 0 timer med tv-titting. Fredager, hvis vi ikke reiser på hytta eller skal noe annet, ser jeg på beat for beat og nytt på nytt. Lørdag og søndag blir det også 0 tv-tittig. Det er det hele. Unntak skjer, men dette er regelen. Jeg får ikke tid til å se tv. Hvis det er noe jeg kunne tenke meg å se, glemmer jeg det som regel. Jeg finner roen til å lese, så jeg gjør mye det isteden og jeg er innom dol rett som det er. Det tar nok tid. Jeg glemte Nytt på nytt i min liste. Du ser lite på tv i allefall. Som meg om sommeren. Det er godt å ta pause et par mnd. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg glemte Nytt på nytt i min liste. Du ser lite på tv i allefall. Som meg om sommeren. Det er godt å ta pause et par mnd. Ja, Nytt på Nytt er så godt som eneste TV-programmet jeg nesten bestandig ser, om jeg er hjemme. 0 Siter
tonie Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 En episode av disse varer i 42 minutter, komiseriene i tye minutter. Dermed kan jeg se en time daglig hvis jeg ser en lang og en kort episode per dag. Og det varierer litt, men i snitt er det en time per dag ja - noe mer i enkelte helger, mindre i andre. Dette regnestykket går med andre ord opp :-) Dessuten har seriene sesonger - de går ikke 52 uker per år. Dermed ser man noen serier noen uker og andre serier andre uker. Jaja, det går kanskje opp(?). Driver du egentlig bare og koketterer her nå, da? Hvis du ser på TV en time daglig er du ingen TV-slave, det skjønner du vel selv også. 0 Siter
Aggathe Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Mandag: Ylvis møter veggen! Tirsdag: Greys, den serien med Christina Applegate og Old Christine! Onsdag: Ingenting Torsdag: Torsdagsklubben Fredag: Nytt på nytt når jeg husker det, ikke ofte, senkveld med Thomas og Harald! Lørdag: Stort sett ingenting Søndag: Av og til jeg fester øynene på en film! Hadde klart meg med NRK, TV2 og TV Norge ser jeg, sant å si aner jeg ikke hvilke kanaler jeg har en gang, eksen min zappet HELE tiden, jeg ble gal, skifter ikke kanal om det ikke er noe jeg vet jeg skal se på en annen kanal! 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Jaja, det går kanskje opp(?). Driver du egentlig bare og koketterer her nå, da? Hvis du ser på TV en time daglig er du ingen TV-slave, det skjønner du vel selv også. Tv er viktig for meg, jeg føler selv at jeg ser mye tv, men når jeg regner på det så blir det jo ikke mer enn en time om dagen. Nei jeg koketterer ikke, men du liker å bruke den lite koselige tonen ser jeg. Jeg var bare interessert i hvordan andre dolere gjør det med tv. 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Oi, ny verden;-) Kan man bare søke på serien da, også finner man en link? Hadde vært meget kjekt, da bertemor er i nysgjerrigalderen slik at tv`n må være av når jeg ammer:-) Du går inn på en torrent side og laster ned en torrentfil som du så kjører i ett eller annet foretrukket torrentprogram, feks vuze. Når torrenten er ferdig gått så er det bare å se på programmet. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Mandag: Ylvis Tirsdag: Jakten på kjærligheten, Charterfeber (tar opp) Onsdag:Luksusfellen Torsdag: Hellstrøm og Torsdagsklubben Fredag: Skal vi danse, Senkveld. Lørdag: Vil du bli millionær, God kveld Norge. Søndag: Robinson ) Hotell Cæsar når jeg er hjemme. Full uke med tv-programmer ) 0 Siter
tonie Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Tv er viktig for meg, jeg føler selv at jeg ser mye tv, men når jeg regner på det så blir det jo ikke mer enn en time om dagen. Nei jeg koketterer ikke, men du liker å bruke den lite koselige tonen ser jeg. Jeg var bare interessert i hvordan andre dolere gjør det med tv. Jeg er litt muggen i dag. Hvis du er ute etter skryt for gode TV-vaner er det vel bedre å skrive det, da. Eller så kan du skrive et innlegg om å ha dårlig samvittighet samme hva du bruker tid på. Jeg vet ikke jeg. 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg er litt muggen i dag. Hvis du er ute etter skryt for gode TV-vaner er det vel bedre å skrive det, da. Eller så kan du skrive et innlegg om å ha dårlig samvittighet samme hva du bruker tid på. Jeg vet ikke jeg. Det er greit å være muggen - fint at du tåler at jeg klager på det også. Jeg har ikke skrevet inn og spurt om noen synes jeg ser for mye på tv - for det gir jeg f i. Jeg har ikke spurt om noen synes jeg er veldig politisk korrekt i min tv bruk heller, for det betyr heller ikke noe for meg. Jeg har spurt hvor mye tid folk bruker foran tv fordi jeg var nysgjerrig og om det er blitt vanlig der ute at man laster ned det man ser på tv eller om de fleste fremdeles får servert programmene sine gjennom antenneledningen. Jeg har altså ikke bedt om skryt - men lurt på hvordan feks du gjør det :-) Og du - i morgen.... bedre dag. 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Du går inn på en torrent side og laster ned en torrentfil som du så kjører i ett eller annet foretrukket torrentprogram, feks vuze. Når torrenten er ferdig gått så er det bare å se på programmet. Sjelden har jeg følt meg såååå dum:-O 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Sjelden har jeg følt meg såååå dum:-O Ble det ikke framfinnbart? Skal jeg skrive det nøyaktig ned for deg hvis det er noe du trenger? :-) Det er ikke så mye som er lett før man har lært det da :-) 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Du går inn på en torrent side og laster ned en torrentfil som du så kjører i ett eller annet foretrukket torrentprogram, feks vuze. Når torrenten er ferdig gått så er det bare å se på programmet. Torrent? Torrentfil?? Torrentprogram??? Vuze????? Hæ?! He he:-) Får se på tv da vel! ;-) Jobber du med pc, eller er det helt vanlig å kunne slikt? 0 Siter
tonie Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Det er greit å være muggen - fint at du tåler at jeg klager på det også. Jeg har ikke skrevet inn og spurt om noen synes jeg ser for mye på tv - for det gir jeg f i. Jeg har ikke spurt om noen synes jeg er veldig politisk korrekt i min tv bruk heller, for det betyr heller ikke noe for meg. Jeg har spurt hvor mye tid folk bruker foran tv fordi jeg var nysgjerrig og om det er blitt vanlig der ute at man laster ned det man ser på tv eller om de fleste fremdeles får servert programmene sine gjennom antenneledningen. Jeg har altså ikke bedt om skryt - men lurt på hvordan feks du gjør det :-) Og du - i morgen.... bedre dag. Ok, jeg har vel tillagt deg motiver du ikke har. Jeg tror det er fordi du minner meg om en jeg kjenner. Jeg har det ikke så verst jeg, jeg liker i grunnen å være litt muggen av og til. Jeg har forståelse for at dere andre ikke liker det like godt, da. Skjerper. Nu. 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Du finner programmet vuze her: http://sourceforge.net/projects/azureus/ (Azureus og vuze er det samme) Dette laster du ned og installerer på maskinen din. Dette er et bittorrent program. Så finner du en bittorrent side - feks thepiratebay.org eller mininova.net Der kan du finne torrentfiler til det du ønsker deg å laste ned. Derfra laster du da ned torrentfila som du så åpner i vuze. Så står den der og rusler og går mens den laster ned programmet ditt, og når den er på 100% så er den ferdig. Da kan du stoppe vuze og kose deg med å se på programmet ditt. Dette er samme teknologi som man bruker til ulovlig fildeling - er greit å være klar over at det da ikke er lovlig såvidt jeg har skjønt å laste ned hva som helst man finner. Men tv serier har jeg blitt enig med meg selv om at jeg neppe vil bli bøtelagt rare greiene for å ta ned. *legger hodet på blokka og venter på øksa nå...* 0 Siter
....AV Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg ser mindre og mindre på tv. Jeg tenker jeg har sett på tv ca. 1.5 timer totalt de siste to ukene. Men nå har jeg tenkt å begynne å følge med på House og Hunter, så da blir det jo litt mer. Jeg har aldri lastet ned et eneste tv-program, men jeg skulle nok fått det til hvis jeg ville:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.