Gå til innhold

Mens vi nå snakker om tv-vaner.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du finner programmet vuze her:

http://sourceforge.net/projects/azureus/

(Azureus og vuze er det samme)

Dette laster du ned og installerer på maskinen din. Dette er et bittorrent program.

Så finner du en bittorrent side - feks thepiratebay.org eller mininova.net

Der kan du finne torrentfiler til det du ønsker deg å laste ned. Derfra laster du da ned torrentfila som du så åpner i vuze. Så står den der og rusler og går mens den laster ned programmet ditt, og når den er på 100% så er den ferdig. Da kan du stoppe vuze og kose deg med å se på programmet ditt.

Dette er samme teknologi som man bruker til ulovlig fildeling - er greit å være klar over at det da ikke er lovlig såvidt jeg har skjønt å laste ned hva som helst man finner. Men tv serier har jeg blitt enig med meg selv om at jeg neppe vil bli bøtelagt rare greiene for å ta ned.

*legger hodet på blokka og venter på øksa nå...*

Her har du jo lagt det ut detaljert ja! Sa meg ikke noe mer nå, men kanskje jeg kan finne ut av det? Plukke plukke:-)

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Anonym 82

7

• tonie

4

• Bookworm

4

• mariaflyfly

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Torrent? Torrentfil?? Torrentprogram??? Vuze????? Hæ?! He he:-) Får se på tv da vel! ;-)

Jobber du med pc, eller er det helt vanlig å kunne slikt?

Hehe - ja _nå_ fremstoo jeg jo ihvertfall som genial innenfor it som klarte å legge forklaringen til deg rett under mitt eget hovedinnlegg...... *rødme*

Men det ligger en bruksanvisning med nettsteder der nå ihvertfall :-)

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Ok, jeg har vel tillagt deg motiver du ikke har. Jeg tror det er fordi du minner meg om en jeg kjenner.

Jeg har det ikke så verst jeg, jeg liker i grunnen å være litt muggen av og til. Jeg har forståelse for at dere andre ikke liker det like godt, da. Skjerper. Nu. ;)

Du er ikke helt på jordet heller - jeg har ikke noe imot det om noen skulle slumpe til å si noe pent da :-)

Men det er ikke alltid jeg fisker - nå var jeg bare nysgjerrig.

Og nå er jeg enda mer nysgjerrig på en beskrivelse av noen jeg ligner på - det kunne vært gøy :-)

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Her har du jo lagt det ut detaljert ja! Sa meg ikke noe mer nå, men kanskje jeg kan finne ut av det? Plukke plukke:-)

Hvis du erstatter inni hodet ditt alle steder det står torrentfil med "doc-fil" og ordet torrentprogram med "tekstbehandlingsprogram" så er det lettere å få oversikten kanskje?

Det er et program som kjører torrentfiler slik som word kjører docfiler og wmp kjører mp3 filer - med den funksjonen at det legger mediafilene du laster ned på disken din. Så kan man åpne de filene man har lastet ned i et dertil egnet program. Det er ikke noe i veien for å laste ned et word-dokument vha torrent heller hvis noen har opprettet en torrent på det ett eller annet sted.

Skrevet

Jeg laster aldri ned noe.

Ser ekstremt lite på Tv ( for meg blir det enten DOL eller TV - så da foretrekker jeg DOL), følger ikke med på noe, men kan dumpe innom et Puls eller FBI-program, eller en enkeltepisode av Sommer eller Wallander eller noe...

Ser barne-tv med ungene innimellom - ja og ås prøver vi å få med oss Brødrene Dal søndag morgen, vi voksne også :-)

Skrevet

Jeg ser alt for mye TV, men hva skal man gjøre da når man likevel er tilnærmet immobil? Jeg leser også mye da, og kan gjerne gjøre begge deler samtidig.

Ser Dr. Phil på dagtid, såpene har jeg allerede ramset opp i den andre tråden, ser nyheter, Bokprogrammet (overraskelse?), Migrapolis, Dokumentarer, mye Discovery og National Geographic, Gullrekka (minus Grosvold, hun er tragisk), osv osv osv... Tør ikke å ramse opp mer jeg:-0

Hva er gullrekka?

Skrevet

Jeg laster aldri ned noe.

Ser ekstremt lite på Tv ( for meg blir det enten DOL eller TV - så da foretrekker jeg DOL), følger ikke med på noe, men kan dumpe innom et Puls eller FBI-program, eller en enkeltepisode av Sommer eller Wallander eller noe...

Ser barne-tv med ungene innimellom - ja og ås prøver vi å få med oss Brødrene Dal søndag morgen, vi voksne også :-)

9-åringen her og jeg er også Brødrene Dal-fans! :)

Skrevet

9-åringen her og jeg er også Brødrene Dal-fans! :)

Det er utrolig morsomt - vi ler som bare det!

Forrige søndag kom jeg akkurat for seint ned. Var i trappa da jeg hørte lyden på slutten:

Duuu - du-du -du - duuuuuuuuuuuuuuuu!

Kjipt. Bør klare å karre meg opp av senga tidsnok!

Knallbra den episoden da de skulle flytte på den stolen :-DDD

Skrevet

Det er utrolig morsomt - vi ler som bare det!

Forrige søndag kom jeg akkurat for seint ned. Var i trappa da jeg hørte lyden på slutten:

Duuu - du-du -du - duuuuuuuuuuuuuuuu!

Kjipt. Bør klare å karre meg opp av senga tidsnok!

Knallbra den episoden da de skulle flytte på den stolen :-DDD

Jeg har ikke fulgt med på søndagene, for guttungen og jeg så alle på dvd i fjor vinter. En episode hver kveld. :) Der har du hett tips til julegave. ;)

Skrevet

Jeg har ikke fulgt med på søndagene, for guttungen og jeg så alle på dvd i fjor vinter. En episode hver kveld. :) Der har du hett tips til julegave. ;)

Det var en god idé! Men kanksje heller den med spektralsteinene, siden guttungen har sett alle episodene nå i høst, om professor Drøvel!

Takk!

Skrevet

Ser ikke på tv hver dag, men ser alltid tv fredag - da er det Rome :) Men PC'en er litt for ofte i bruk.

Skrevet

Hva er gullrekka?

Hehe, fredagskvelden på NRK:-) Beat for beat, nytt på nytt og tidligere Skavland. Men etter at Grosvold tok over, har gullrekka blitt litt amputert.

Skrevet

Jeg ser nesten ikke på tv og serier orker jeg ikke å se på i det hele tatt, det har jeg null interesse av. Se på noe som gjentar seg hele tiden orker jeg rett og slett ikke. Hver gang jeg gløtter på tv så ser jeg omtrent akkurat det samme i disse seriene.

Det er ikke lange tiden i uka som jeg ser på tv. Men en god film liker jeg å se.

Skrevet

Tvèn slås ike på før barnetv hos oss.

(Hender jeg ser Dr.Phil...Hehe..)

Ellers blir det litt titting når jeg sitter alene når ungene er lagt...

Laster aldri noe ned fra dataen. Den brukes kun til div forum. ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...