Mary Poppins Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Skrevet 29. oktober 2008 Men det staves jo Greece, da. Hehe idag er jeg jo helt håpløs!! Tror jeg snart må finne sengen jeg, jeg pleier da ikke å surre såå mye 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Enig i det, men ser hun ikke litt ut som en... eh... mann i drag? Bortsett fra utringningen da. Flink til å synge, men passer ikke som søte Sandy. Synes jeg. Der er vi enige da:) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Skrevet 29. oktober 2008 Enig i det, men ser hun ikke litt ut som en... eh... mann i drag? Bortsett fra utringningen da. Flink til å synge, men passer ikke som søte Sandy. Synes jeg. Litt slemt å si men jeg er også enig med deg 0 Siter
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 De har visst tre uker på seg på å øve etter finalen. Det var iallfall det Sterri sa for en liten stund siden. 0 Siter
Jølsen Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Hehe når jeg skrev det så stusset jeg også over hvordan jeg skrev det,.. men så glemte jeg det og begynte å skrive selve innlegget, for så å komme på feilen i det jeg poster innlegget. Jaja Bullshit! Du tenkte faen ikke du hadde skrevet feil, du er rett og slett bare dum! 0 Siter
Jølsen Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Hehe jepp det er ganske irriterende, men jeg regnet med at de fleste her inne skjønte at jeg ikke mente Greace som i landet ihvertfal;-) Ja, hørt det reiser mange dit! Vet ikke om man skal le av deg eller synes synd på deg. Du er rett og slett tilbakestående, rett og slett en idiot. Men det overrasker vel ingen. 0 Siter
mrxx Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Ikke kan du stave heller. Nå, nå Jølsen, du får ikke påpeke sånt du tror jeg, du er ikke akkurat den skarpeste du heller. 0 Siter
mrxx Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Bullshit! Du tenkte faen ikke du hadde skrevet feil, du er rett og slett bare dum! Jølsen da, hadde du enda hatt noe å fare med selv, så hadde jeg skjønt dette. 0 Siter
mrxx Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Ja, hørt det reiser mange dit! Vet ikke om man skal le av deg eller synes synd på deg. Du er rett og slett tilbakestående, rett og slett en idiot. Men det overrasker vel ingen. Snakker Du om tilbakestående???....*lol* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.