naktros Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Noen som har en super god oppskrift? Det blir det som blir servert i voksen bursdagen:-) Kan lages dagen før og noe alle liker. Blir heller en ekstra kake! Man har vel bare flatbrød til? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Lapskaus i voksenbursdag, eh? Tror jeg ville servert noe annet - men smaken er jo, som kjent - delt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Så det ble ikke krumbapai med luksussallat altså ;-D Synes lapskaus var smart jeg. Så greit med noe som kan gjøres klar på forhånd da, nok av annet å styre med. Synes sånn lyslapskaus er så godt, men har ikke oppskrift desverre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Tror det finnes mange forskjellige oppskrifter på lapskaus. Her er ett eksemplar, ellers kan du gå inn på www.matprat.no og søke på lapskaus, da får du mange treff på forskjellige lapskauser. http://matprat.no/artikkel.aspx?artid=9626 Her jeg kommer fra serveres lapskaus med flattbrød ja. :-) Og kruspersilledryss. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.