Gå til innhold

Tips til vinterjakker ,jenter 11år

Gjest tipstiljakker

Anbefalte innlegg

Gjest tipstiljakker

Har litt problemer med å finne jakke til min datter på 11 år, da det er lite utvalg.I Hovedstaden.

Hvor bør jeg lete?

Hun vil ha en boblejakke ,brun eller sort, uten strikk i livet.

Har sett litt på sportsbutikker, men prisen ligger jo fra 1500 opp til 2000 kr, synest dette er for dyrt da jeg har flere barn.

Eller er dette en vanlig pris for skikkelige jakker?

Hvor mye legger dere i klær(pris)kvalitet til barn på den alderen, og har dere tips til hvilke butikker som har bra utvalg, evnt. nettbutikker?

Har lagt merke til at mange i klassen hennes har svært dyre merkeklær, og at motepresset har begynt.

Hvordan takler dere motepresset?

Prøver dere å følge barnas ønsker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var innom wearhouse i går for trusekjøp, og de kjører faktisk 40%avslag på alle varer, også vinterklær. Jeg så de har boble/dynejakker i brun, rosa og rød.

Min tiåring har ikke bedt om moteklær. Vi har tre barn, så mote får være mote mener jeg. Fargene følger jo alle butikkene opp med, så helt ute av mote er man jo ikke da. _Om_ jeg skulle valgt et plagg i mote så er ikke jakke det dummeste, den blir jo brukt noen mndr, kjøp da en størrelse som hun passer neste år også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

WOW har da ganske mye stilig til unge damer som ikke er så dyrt. Vår eldste har brukt endel derfra, uten å ha bedt om moteklær av den grunn. Bare ett forslag:-)

Ha en fin dag videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei som blir 10. Vi opplever ikke motepress, og en jakke til over 1000 kr er uaktuelt hos oss. Men vi bor på østsiden av byen, og jeg tror nok at presset på riktige merker er større på vestkanten.

Jeg ser også etter jakke,men jeg vil ha en sporty variant til datteren min. En med skibukse til. Regner med at vi tar en tur på sportsbutiken og ser.Er det for dyrt der vil vi titte på f.eks obs eller H&M....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...