Gjest minnah Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Går deltids sykmeldt, og har siden jeg var liten vært fascinert av spill - men aldri fikk jeg noen ordentlig spillmaskin. Jeg har to små barn som helst ikke skal få dilla på slikt foreløpig, så maskina må brukes i smug... Hehe! Men vi har en kjellerstue jeg kunne puttet den ned i.. Mangler nemlig hobbyer, og har fått så lyst på en Wii.. men føler meg temmelig teit, og ganske utenfor målgruppen om jehg skal gå og kjøpe meg en slik.. Hva synes dere? ;o) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Kjør på, Wii er gøy! Synes både ungene på 6 og 9 , og jeg som er mamma på 37... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Hvorfor ikke, sier jeg. Løp og kjøp! 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Kjør på, Wii er gøy! Synes både ungene på 6 og 9 , og jeg som er mamma på 37... Samboer er mildt sagt motstander av spill, så det er kanskje derfor jeg føler meg teit også.. er redd han blir temmelig sur om jeg gjør alvor av det. :-/ 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Wii er vel for hele familien? Jeg kjenner i alle fall mange småbarnsforeldre som har Wii som de har kjøpt til seg selv, ikke til ungene (som gjerne er for små til å spille ennå). Inkludert meg selv 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1225380479' post='4000065] Hvorfor ikke, sier jeg. Løp og kjøp! Ja, hvorfor ikke ;-) Litt dyr, men det tåler jeg. Samboer er übermotstander av dataspill, vet ikke helt hvorfor, men tror nok ikke han blir spesielt blid om jeg går til et slikt innkjøp.... 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Samboer er mildt sagt motstander av spill, så det er kanskje derfor jeg føler meg teit også.. er redd han blir temmelig sur om jeg gjør alvor av det. :-/ Det var da en rar ting å være motstander av. Det må da være bedre å spille og bruke hjernen i stedet for å sløve foran en dårlig såpeserie, f.eks? 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Det var da en rar ting å være motstander av. Det må da være bedre å spille og bruke hjernen i stedet for å sløve foran en dårlig såpeserie, f.eks? Vet ikke hvor han har det fra. Men jeg har begynt å hinte frampå om ønsket mitt, så skal se om jeg får snakket ham rundt etterhvert.... ;o) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Dersom du skal spille i smug så ikke unga får delta: Übersært. Dersom du lar unga være med og gjør det til familiens spill: Ikke sært i det hele tatt. Så kan du jo spille alt du gitter på formiddagen. 0 Siter
matildes mor Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Vet ikke hvor han har det fra. Men jeg har begynt å hinte frampå om ønsket mitt, så skal se om jeg får snakket ham rundt etterhvert.... ;o) Løp og kjøp sier nå jeg:-), og la hele familien delta!!!! Her er store som små hekta på wii fit....og mor står og balanserer til langt på natt! 0 Siter
Gjest GA Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Vet ikke hvor han har det fra. Men jeg har begynt å hinte frampå om ønsket mitt, så skal se om jeg får snakket ham rundt etterhvert.... ;o) Da kjøper du Wii + Wii Fit og sier at det er fordi du vil trene ;-) Vis ham rockering-øvelsen så tenker jeg han sier det er ok! 0 Siter
cathlin Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg vet om en hel masse som er mye særere en det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Hvis det er noe dere har råd til sånn uten at det går utover økonomien så ser jeg ingen grunn til at dere ikke skulle kjøpe det. ) Jeg har sett det hos søstra mi og Wii Fit ser sabla artig ut! 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg vet om en hel masse som er mye særere en det. ;-) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Dersom du skal spille i smug så ikke unga får delta: Übersært. Dersom du lar unga være med og gjør det til familiens spill: Ikke sært i det hele tatt. Så kan du jo spille alt du gitter på formiddagen. "Storebror, nå må du passe lillesøster et par timer, mamma skal bare.. kremt... rydde litt i kjelleren!" 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 He, he, hvorfor ikke! Sier som de andre, løp og kjøp ;0) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 He, he, hvorfor ikke! Sier som de andre, løp og kjøp ;0) Rop det litt høyere er dere snille, så kanskje samboeren min hører dere! ;-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Rop det litt høyere er dere snille, så kanskje samboeren min hører dere! ;-) *LOL* LØP OG KJØØØØØØØP! ;0) 0 Siter
Bookworm Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg synes nå det er helt greit at du kjøper deg wii, selv om du er voksen. Men jeg reagerer på dobbeltmoralen ved at ungene ikke skal få lov. Da må du nok heller sette grenser for bruken, det blir litt feil om bare mamma skal spille! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg synes nå det er helt greit at du kjøper deg wii, selv om du er voksen. Men jeg reagerer på dobbeltmoralen ved at ungene ikke skal få lov. Da må du nok heller sette grenser for bruken, det blir litt feil om bare mamma skal spille! Jeg er enig med deg! Siden jeg bare MÅÅ ha sjokolade hver da, så må ungene også få det!! ;-P Måtte bare fjolle litt, men skjønner hva du mener ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.