Spirello Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Bestikkelser er lov å bruke. Bruker det selv når jeg ikke har tid eller tålmodighet til å vente på at poden skal høre etter.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har vel benyttet meg temmelig lite av bestikkelser, men akkurat når det gjelder frisør ble dette brukt hver gang inntil han ble "stor"...;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjempeheldig mamma Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg har unger som, faktisk, gjør ting uten å bråke. Slik har det vel alltid vært. Sånn sett trenger jeg aldri diskutere eller bestikke. Men det er jo klart at med en slik grei innstilling som de har så er jeg flink til å gi dem ting, ordne til hjemmekos, gi dem noen kroner el. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.