Gå til innhold

Kjekke norske menn


Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Det med alderen var vennskapelig mobbing til deg i og med at du kun linket til de godt over 50 ;) Selv synes jeg David Bowie er knask, og han er sikkert over 60 år nå.

Han fyren du nevner på kremtoppen har jeg ingen kjennskap til, så jeg tror ikke jeg har kommentert noe der. Hvis ikke jeg har kommentert et bilde av han. Aner ikke hvem fyren er.

Det går helt greit :-) Jeg skjønte det :-)

Eyvind Hellstrøm er mesterkokken på Bagatelle:

http://web3.custompublish.com/getfile.php/374219.1051.xqfuftsaxb/Helstr%25C3%25B8m%25202.jpg

Da var det vel en annen som kommenterte på han her inne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 406
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    65

  • Lotte :o)

    56

  • tonie

    44

  • AneM1365380603

    44

Jeg vet at han er farlig :-) Men se på hva Maria Bonnevie fant seg i stedet? :-) Fredrik Skavlan, he he...:-) Med de ekle fingrene :-(

Nei nå går det i ball for deg!

Peter Stormare som du viste bilde av har ikkje pult Maria Bonnevie så vidt meg bekjent, det er der derimot Michael Persbrandt som har gjort men han husker det sikkert ikkje for han drakk en del.

Ps! Har forresten ikkje lagt merke til at Fredrik Skavlan har ekle fingre, men resten er ekkelt.

Her er din "helt" i ett bilde fra Fargo: http://img2.timeinc.net/ew/dynamic/imgs/080715/Death-scenes/Fargo-woodchipper_l.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Det går helt greit :-) Jeg skjønte det :-)

Eyvind Hellstrøm er mesterkokken på Bagatelle:

http://web3.custompublish.com/getfile.php/374219.1051.xqfuftsaxb/Helstr%25C3%25B8m%25202.jpg

Da var det vel en annen som kommenterte på han her inne :-)

Er han en du liker da? I mine øyne er han langt fra sexy, men nå viser det seg jo igjen at vi har veldig ulik smak.

Like greit at ikke alle løper etter den samme mannen da ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå går det i ball for deg!

Peter Stormare som du viste bilde av har ikkje pult Maria Bonnevie så vidt meg bekjent, det er der derimot Michael Persbrandt som har gjort men han husker det sikkert ikkje for han drakk en del.

Ps! Har forresten ikkje lagt merke til at Fredrik Skavlan har ekle fingre, men resten er ekkelt.

Her er din "helt" i ett bilde fra Fargo: http://img2.timeinc.net/ew/dynamic/imgs/080715/Death-scenes/Fargo-woodchipper_l.jpg

He...he..Fint bilde:-) Jeg vet jo at det var Michael Persbrandt som var sammen med Maria Bonnevie, så da har det nok gått litt i ball, ja.

Skavlan har ekle fingre/hender, og ellers er han heller ikke noe særlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han en du liker da? I mine øyne er han langt fra sexy, men nå viser det seg jo igjen at vi har veldig ulik smak.

Like greit at ikke alle løper etter den samme mannen da ;o)

Ja, men også her har det med oppførselen/vesenet hans å gjøre. Mye mer enn direkte hvordan han ser ut. Ser du ikke på "Hellstrøm rydder opp" på TV3?

He,he...ja, det er vel greit at vi har forskjellig smak :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Personlig ville jeg nok heller tatt han her, hvis jeg måtte ta en rørlegger*S*:''

Jeg ble faktisk i stuss her, hehe.

..altså heller supermario enn kurt og de andre jeg linket til;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men også her har det med oppførselen/vesenet hans å gjøre. Mye mer enn direkte hvordan han ser ut. Ser du ikke på "Hellstrøm rydder opp" på TV3?

He,he...ja, det er vel greit at vi har forskjellig smak :-)

Det er klart det er en pakke, og Hellstrøm har jeg fått mye mer sansen for etter å ha sett han på "...rydder opp." Før der så jeg på han som en snobbete klædd, men han gir et absolutt positivt inntrykk i programmet, og det er et av mine must-sees i løpet av uka:-)

Men jeg synes fortsatt ikke han er _sexy_, da, ihvertfall ikke slik at jeg vil trekke han frem i en tråd om Norges kjekkeste menn;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Ja, men også her har det med oppførselen/vesenet hans å gjøre. Mye mer enn direkte hvordan han ser ut. Ser du ikke på "Hellstrøm rydder opp" på TV3?

He,he...ja, det er vel greit at vi har forskjellig smak :-)

Nei, det programmet har jeg ikke sett. Det er lettere å vurdere en mann når det er personlighet til utseendet.

Dette synes jeg er utrolig snadder:

http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.kulturkompaniet.no/foredrag/images/erik_thorstvedt_kulturkompaniet.jpg&imgrefurl=http://www.kulturkompaniet.no/foredrag/erik_thorstvedt_foredrag.htm&h=357&w=424&sz=62&hl=no&start=1&usg=__zUvVXCffG-Sh5VW5NtRe3CyWAv4=&tbnid=S_H3zeUNTQsVOM:&tbnh=106&tbnw=126&prev=/images%3Fq%3Derik%2Bthorstvedt%26hl%3Dno%26sa%3DG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart det er en pakke, og Hellstrøm har jeg fått mye mer sansen for etter å ha sett han på "...rydder opp." Før der så jeg på han som en snobbete klædd, men han gir et absolutt positivt inntrykk i programmet, og det er et av mine must-sees i løpet av uka:-)

Men jeg synes fortsatt ikke han er _sexy_, da, ihvertfall ikke slik at jeg vil trekke han frem i en tråd om Norges kjekkeste menn;-)

Ja, det er et artig program :-) Jeg synes han er sexy i måten han går på, bruker blikket/stemmen på osv. Og jeg liker hans dirkete væremåte. Og når han i tillegg ser bra ut, så blir det bra for meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er et artig program :-) Jeg synes han er sexy i måten han går på, bruker blikket/stemmen på osv. Og jeg liker hans dirkete væremåte. Og når han i tillegg ser bra ut, så blir det bra for meg :-)

Det er ihvertfall et stort pluss hos enhver mann at han ikke er unnvikende og fomlete, en sånn type som er "enig med siste taler" både i handling, ord og kroppsspråk, og Hellstrøm viser jo svært gode takter i så henseende i programmet.

Et annet eksempel der personlighet overskygger utseendet:

Jeg traff en gang for lenge siden Hans Wilhelm Longva, og pen og sexy er'n jo ikke, men han var utrolig karismatisk og hyggelig, og jeg tenkte med én gang at han må være den fødte diplomat:-) (han var bl a ambassadør i Kuwait da krigen brøt ut)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jøss..ingen kan ta fra Erik Thorstvedt at han er en flott mann:-) En av de aller flotteste, synes jeg. Men jeg har litt moro av å dra fram litt ukontroversielle kandidater også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Ja, jøss..ingen kan ta fra Erik Thorstvedt at han er en flott mann:-) En av de aller flotteste, synes jeg. Men jeg har litt moro av å dra fram litt ukontroversielle kandidater også.

'' Men jeg har litt moro av å dra fram litt ukontroversielle kandidater også.''

Da bør du ikke hisse deg sånn opp når noen ikke er enige ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ihvertfall et stort pluss hos enhver mann at han ikke er unnvikende og fomlete, en sånn type som er "enig med siste taler" både i handling, ord og kroppsspråk, og Hellstrøm viser jo svært gode takter i så henseende i programmet.

Et annet eksempel der personlighet overskygger utseendet:

Jeg traff en gang for lenge siden Hans Wilhelm Longva, og pen og sexy er'n jo ikke, men han var utrolig karismatisk og hyggelig, og jeg tenkte med én gang at han må være den fødte diplomat:-) (han var bl a ambassadør i Kuwait da krigen brøt ut)

Helt enig med deg i det. Han viser styrke, besluttsomhet og selvsikkerhet, og ikke minst kjærlighet til faget sitt. Han er en mann, rett og slett :-)

Hans Wilhelm Longva kan jeg ikke si å huske hvordan ser ut i farten. Kjent navn, men ukjent ansikt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

'' Men jeg har litt moro av å dra fram litt ukontroversielle kandidater også.''

Da bør du ikke hisse deg sånn opp når noen ikke er enige ;)

Jeg kan ikke huske at jeg har hisset meg så veldig opp:-) Men engasjert det har jeg vært i denne diskusjonen. Og en ting som ofte irriterer meg er at det kun er ungdom og skjønnhet som skal være tiltrekkende. Jeg synes pene, unge menn som oftest er kjedelige. Og jeg kan ikke tenke meg noe mer patetisk enn menn som ikke tør å ha en egen smak, men som på bestilling liker de damene som media til enhver til forteller dem at de bør like. Og jeg håper ikke at vi kvinner havner i den samme tvangstrøya :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes ikke han er det grann kjekk.men nå er kansjke jeg av en litt yngre garde.synes kristoffer joner er litt kjekk..

Joner ser du som han er dratt etter rennesteinen, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle sett oppvaskmaskinreparatøren. Han var utrolig lekker. Høy, mørk og akkurat passe ubarbert ;D

Er det "min" oppvaskmaskinreparatør dere snakker om?! Han var HOT skal jeg si deg! Med et livsfarlig glimt i øyet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest metallhøna

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225564534' post='4002443]

Joner ser du som han er dratt etter rennesteinen, synes jeg.

nei,han er en søt og interessant person.jeg liker sånne menn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det "min" oppvaskmaskinreparatør dere snakker om?! Han var HOT skal jeg si deg! Med et livsfarlig glimt i øyet!

Så du linkene morsan la ut, m/rørleggerbilder? *hahahahahahaha*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...