Gå til innhold

Kjekke norske menn


Lotte :o)

Anbefalte innlegg

candyqueen_83

Oh yes.....Det er utrolig ubehagelig med folk som alltid smiler og ler. Hva skal man kalle det? Manipulering, kanskje? Eller et forsøk på det?

Er det mulig? Da du fikk slengt noe mot deg, ble du furten. Men da du fikk Tonie med "på laget" ble du tøff nok til bare å slenge dritt rundt deg? Den tråden her ble utrolig barnslig grunnet dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 406
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    65

  • Lotte :o)

    56

  • tonie

    44

  • AneM1365380603

    44

Jeg kan love deg at det er minst 5-6 stykker som har sendt klagemail til webmaster allerede. Sånn er det her, men det skal jo noe til når man har vært her siden opstarten. Da blir man i hvert fall ikke utestengt med det første. "I built this city"...;)

Men seriøst, folk kan jo ikke for at de er dumme. Det er greit. Men når dumheten gjør at de skader andre uskyldige? Jeg tenker på Jølsensaken. Det kan jo være at de tenker seg litt om hvis de får klare meldinger fra oss andre her inne? Selv om jeg tviler...

Jølsensaken er det mange av oss som er enige med deg i, men det må kunne gå an å snakke med en person flere uker etterpå uten å bruke det mot henne for enhver pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du, som ikke tålte å få et bilde av en 103-åring mot deg engang.

Ush da...Candyqueen:-( Du som er så nøye med hva du liker og ikke? Tviler på at du hadde liket å bli assosiert med en 50-åring egang- ut fra nicket ditt. Candy 83? Grøss :-((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig? Da du fikk slengt noe mot deg, ble du furten. Men da du fikk Tonie med "på laget" ble du tøff nok til bare å slenge dritt rundt deg? Den tråden her ble utrolig barnslig grunnet dere.

OK :-) Jeg beklager så mye. Men jeg er tøff nok uten tonie også, jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Ush da...Candyqueen:-( Du som er så nøye med hva du liker og ikke? Tviler på at du hadde liket å bli assosiert med en 50-åring egang- ut fra nicket ditt. Candy 83? Grøss :-((

Nøye med hva jeg liker og ikke?

Bare assosier meg med en 50-åring :o)

Stemmer sikkert :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jølsensaken er det mange av oss som er enige med deg i, men det må kunne gå an å snakke med en person flere uker etterpå uten å bruke det mot henne for enhver pris?

Jo, helt klart. Hvis hun hadde tatt lærdom av det hadde jeg ikke nevnt det med et ord, men det kan jeg ikke se at hun har gjort. Nå er jeg ikke her daglig, men jeg mener jeg så henne i full gang med Jølsen igjen for noen dager siden(?), så beklager men jeg gidder ikke å pakke det inn lenger. Man er det man gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

candyqueen_83

Jo, helt klart. Hvis hun hadde tatt lærdom av det hadde jeg ikke nevnt det med et ord, men det kan jeg ikke se at hun har gjort. Nå er jeg ikke her daglig, men jeg mener jeg så henne i full gang med Jølsen igjen for noen dager siden(?), så beklager men jeg gidder ikke å pakke det inn lenger. Man er det man gjør.

Man kan da ikke nekte andre å prate med folk du ikke liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan da ikke nekte andre å prate med folk du ikke liker.

Nei, selvfølgelig ikke. Vi lever i en fri verden, men vennene du velger sier mye om hvem du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, helt klart. Hvis hun hadde tatt lærdom av det hadde jeg ikke nevnt det med et ord, men det kan jeg ikke se at hun har gjort. Nå er jeg ikke her daglig, men jeg mener jeg så henne i full gang med Jølsen igjen for noen dager siden(?), så beklager men jeg gidder ikke å pakke det inn lenger. Man er det man gjør.

Hun har vært i full sving med Jølsen mange ganger etter "den gangen". Slik er det bare, og hva som ligger bak, "vet da fåglarna". Men provosering med et smil....det er det verste jeg vet :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, helt klart. Hvis hun hadde tatt lærdom av det hadde jeg ikke nevnt det med et ord, men det kan jeg ikke se at hun har gjort. Nå er jeg ikke her daglig, men jeg mener jeg så henne i full gang med Jølsen igjen for noen dager siden(?), så beklager men jeg gidder ikke å pakke det inn lenger. Man er det man gjør.

Hmm..Hvilken tråd var det da?

Jeg har nemlig passet på å ikke kødde med han i "deres" tråder.

Men for all del,kan ha glemt meg.

Men jeg har faktisk ikke skrevet mye med han i det siste. Helt tilfeldig, for jeg har ikke vært så mye på dol.

Ikke at du har noe med hvem jeg "snakker" med. ;0)

(Måtte opp å legge snuppen, så da måtte jeg jo se innom igjen,hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Øøøhh..Det var en spøk da''

Ja, det var ikke vanskelig å oppfatte det! :-)

Godnatt, morato:-)

Godt noen skjønte det :0)

Natta igjen! Snuppen er urolig her...Blitt litt mye sukker i dag ja..

Usj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vært i full sving med Jølsen mange ganger etter "den gangen". Slik er det bare, og hva som ligger bak, "vet da fåglarna". Men provosering med et smil....det er det verste jeg vet :-(

:0)

Moooahahahhahaha!

Neida, jeg tuller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..Hvilken tråd var det da?

Jeg har nemlig passet på å ikke kødde med han i "deres" tråder.

Men for all del,kan ha glemt meg.

Men jeg har faktisk ikke skrevet mye med han i det siste. Helt tilfeldig, for jeg har ikke vært så mye på dol.

Ikke at du har noe med hvem jeg "snakker" med. ;0)

(Måtte opp å legge snuppen, så da måtte jeg jo se innom igjen,hehe)

Du har prøvd å passe på, men du kan ha glemt deg. Det beviser jo at du ikke har skjønt et puck av hva som gjorde folk så opprørte. Eller gir du bare faen? Synes du det er helt ok at han kaller alle oss andre for horer så lenge han gir _deg_ komplimenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, selvfølgelig ikke. Vi lever i en fri verden, men vennene du velger sier mye om hvem du er.

Venner og venner fru blom.Det er nettet...

Venner har jeg i RL.

Jeg kjenner ingen her godt nok til å si at de er venner.

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har prøvd å passe på, men du kan ha glemt deg. Det beviser jo at du ikke har skjønt et puck av hva som gjorde folk så opprørte. Eller gir du bare faen? Synes du det er helt ok at han kaller alle oss andre for horer så lenge han gir _deg_ komplimenter?

Ingenting er mer tydelig enn at: Hun synes nok dessverre det.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Venner og venner fru blom.Det er nettet...

Venner har jeg i RL.

Jeg kjenner ingen her godt nok til å si at de er venner.

:0)

Ikke sant :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vært i full sving med Jølsen mange ganger etter "den gangen". Slik er det bare, og hva som ligger bak, "vet da fåglarna". Men provosering med et smil....det er det verste jeg vet :-(

Jeg tror hun er en stakkar som har så dårlig selvtillit at hun gladelig tar imot alt som kan få henne til å føle seg bittelitt spesiell. Nå tror jeg ikke jeg gidder å bry meg noe mer med denne jenta. Jeg blir litt lei meg på hennes vegner kjenner jeg, men selv har hun det takk og lov bra.

Nytt tema. Hvasomhelst?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Jeg tror hun er en stakkar som har så dårlig selvtillit at hun gladelig tar imot alt som kan få henne til å føle seg bittelitt spesiell. Nå tror jeg ikke jeg gidder å bry meg noe mer med denne jenta. Jeg blir litt lei meg på hennes vegner kjenner jeg, men selv har hun det takk og lov bra.

Nytt tema. Hvasomhelst?:)

Ikke måte på hvilke merkelige slutninger som skal trekkes heller. Men men.

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har prøvd å passe på, men du kan ha glemt deg. Det beviser jo at du ikke har skjønt et puck av hva som gjorde folk så opprørte. Eller gir du bare faen? Synes du det er helt ok at han kaller alle oss andre for horer så lenge han gir _deg_ komplimenter?

At dere gidder å la dere provoserre av han er helt utrolig...

(Jeg forstår hun som han henger på, det er kjipt.)

Tar du deg virkelig nær av en fremmed fyr på nettet som kaller deg hore? Om han ikke vet hvem du er i RL da...

Igjen, det er nettet, og jeg gir vel egentlig blanke faen i hva folk skriver til og om meg. Ingen kjenner meg, så ingen kan vite.

Og ettersom jeg har fått med meg er du langt fra noen hore, så hev deg over det.

Og ang den tråden har jeg beklaget det gang på gang.

Men, men.

Jeg ble bedt om å ikke kødde med han i andre seriøse tråder, og tror heller ikke jeg har gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun er en stakkar som har så dårlig selvtillit at hun gladelig tar imot alt som kan få henne til å føle seg bittelitt spesiell. Nå tror jeg ikke jeg gidder å bry meg noe mer med denne jenta. Jeg blir litt lei meg på hennes vegner kjenner jeg, men selv har hun det takk og lov bra.

Nytt tema. Hvasomhelst?:)

Godt du føler med meg ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...