Gå til innhold

Kjekke norske menn


Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Det finnes ikke grenser for hva man kan henge seg opp i:)

Du skulle bare visst hvor hardt jeg dømmer de som attpåtil har sånn fjollesmiley etter nicket sitt! De svarer gladelig i øst og vest, selv i triste tråder der litt respekt hadde vært på sin plass, som når noen har dødd eller livet har kræsja. Signert xxxx:O).....Erre så nøye lissom, det går sikkert over eller noe, dah.

''Du skulle bare visst hvor hardt jeg dømmer de som attpåtil har sånn fjollesmiley etter nicket sitt! De svarer gladelig i øst og vest, selv i triste tråder der litt respekt hadde vært på sin plass, som når noen har dødd eller livet har kræsja''

Trenger ikke være fjollesmiley, men jeg har også innimellom tenkt tanken at det har vært upassend emed en smiley i nicket sitt uansett hva man svarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 406
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    65

  • Lotte :o)

    56

  • tonie

    44

  • AneM1365380603

    44

det var ikke du som brukte det uttrykket i denne tråden.

Det var tonie som brukte dette uttrykket i en annen tråd her inne. Og jeg synes det var en fantastisk beskrivelse av hvordan dette forumet fungerer. Men det var ikke deg jeg hadde i tankene da jeg refererte til dette uttrykket. Du skriver stort sett bare uskydlig moro ettersom jeg har kunnet lese meg til. Bortsett fra når du bli irritert, som du ble på meg nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Du skulle bare visst hvor hardt jeg dømmer de som attpåtil har sånn fjollesmiley etter nicket sitt! De svarer gladelig i øst og vest, selv i triste tråder der litt respekt hadde vært på sin plass, som når noen har dødd eller livet har kræsja''

Trenger ikke være fjollesmiley, men jeg har også innimellom tenkt tanken at det har vært upassend emed en smiley i nicket sitt uansett hva man svarer.

Ja, ikke sant? Jeg tuller ikke nå, jeg blir nesten litt uvel når de med smiley etter nicket svarer mennesker i krise. Det ser så respektløst ut, men jeg "kjenner" dem jo litt etterhvert og vet jo at de mener vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Men du, hva er dette for fjollete smiley, egentlig? -----> :o) ''

Det er jo en klovn! Ser du ikke den stor nesa, da? :-)

Jeg bruker alltid denne smileyen.

:0) :0)

Litt mindre nese her, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant? Jeg tuller ikke nå, jeg blir nesten litt uvel når de med smiley etter nicket svarer mennesker i krise. Det ser så respektløst ut, men jeg "kjenner" dem jo litt etterhvert og vet jo at de mener vel.

Hmm...Jeg bruker stortsett alltid smiley...

Sende videre et smil lissom..

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker alltid denne smileyen.

:0) :0)

Litt mindre nese her, hehe!

Han ser klovnete ut, altså ser jeg på deg som en klovn. Jeg er enkel sånn, jeg dømmer etter utseendet. Håper ikke Colette ser dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...Jeg bruker stortsett alltid smiley...

Sende videre et smil lissom..

:0)

Jeg synes du skal kutte ut "standardsmileyen" din...Det virker bare som om du er usikker på, og må pynte på det du sier. At du ikke blir tatt seriøst, av andre enn Jølsen? Smil når det passer, og ellers la det være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser klovnete ut, altså ser jeg på deg som en klovn. Jeg er enkel sånn, jeg dømmer etter utseendet. Håper ikke Colette ser dette:)

Hmm...klovn..Jaja, jeg kan godt være klovn.

I dag var jeg pirat forresten! Og i morgen skal jeg være idianer eller gledespike. Forslag til smiley som passer til det?

;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...Jeg bruker stortsett alltid smiley...

Sende videre et smil lissom..

:0)

Vi snakker om det at smiley'en er en del av nicket. At du f eks ikke har "mora2" som nick, men "mora2 ;-) ;-) ;-)" (her brukte jeg en helt vanlig smiley for å illustrere)

Så svarer du kanskje i en trist tråd, og så kommer dette standardnicket under. Det kan bli litt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...Jeg bruker stortsett alltid smiley...

Sende videre et smil lissom..

:0)

Joda, jeg er med på den. Det er, eh, måten du smiler på jeg henger meg opp i. Det ser litt Dopey ut. Eller hva han nå heter den av Snøhvits sju dverger som ser litt åndssvak ut...?

Æsj, dere har rett. Jeg henger meg opp i filleting. Dere virker snille og greie og det bør være nok:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du skal kutte ut "standardsmileyen" din...Det virker bare som om du er usikker på, og må pynte på det du sier. At du ikke blir tatt seriøst, av andre enn Jølsen? Smil når det passer, og ellers la det være.

Okeeeey...Det var da voldsomt.

Men jeg liker smile, og det kommer jeg til å forsette med.

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser klovnete ut, altså ser jeg på deg som en klovn. Jeg er enkel sånn, jeg dømmer etter utseendet. Håper ikke Colette ser dette:)

He..he....jeg kjenner deg bedre enn som så, etter hvert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakker om det at smiley'en er en del av nicket. At du f eks ikke har "mora2" som nick, men "mora2 ;-) ;-) ;-)" (her brukte jeg en helt vanlig smiley for å illustrere)

Så svarer du kanskje i en trist tråd, og så kommer dette standardnicket under. Det kan bli litt feil.

Akkurat, men synes ikke det gjør så voldsomt da..

Koslig med smiley, vi skulle bare hatt noen skikkelige noen....

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg er med på den. Det er, eh, måten du smiler på jeg henger meg opp i. Det ser litt Dopey ut. Eller hva han nå heter den av Snøhvits sju dverger som ser litt åndssvak ut...?

Æsj, dere har rett. Jeg henger meg opp i filleting. Dere virker snille og greie og det bør være nok:)

Hehehe, den lille søte dvergen, det var ikke verst!

Men vi skulle hatt skikkelige smiley, det savner jeg på dette forumet..

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat, men synes ikke det gjør så voldsomt da..

Koslig med smiley, vi skulle bare hatt noen skikkelige noen....

:0)

*S* Jeg er tvert imot veldig glad for at ikke denne siden tillater bruk av alskens smiley'er og slikt. det blir så mye stæsj og lite ord. Lange forumdebatter stort sett bare fylt av smiley'er, sitater og sitater av sitatenes sitater, bilder og dilldall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...klovn..Jaja, jeg kan godt være klovn.

I dag var jeg pirat forresten! Og i morgen skal jeg være idianer eller gledespike. Forslag til smiley som passer til det?

;0)

Hehe, nei. Jeg er svært konservativ når det kommer til smileys og opptreden i RL. Det kommer vel neppe som en bombe. Man kan imidlertid tillate seg mye hvis det gjøres med snert;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*S* Jeg er tvert imot veldig glad for at ikke denne siden tillater bruk av alskens smiley'er og slikt. det blir så mye stæsj og lite ord. Lange forumdebatter stort sett bare fylt av smiley'er, sitater og sitater av sitatenes sitater, bilder og dilldall.

Hehe, jeg liker dilldall, føler man får frem mye mer, enklere å spøke med folk ovs..

Men det er jo smak og behag da.

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...