Gå til innhold

Kjekke norske menn


Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 406
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    65

  • Lotte :o)

    56

  • tonie

    44

  • AneM1365380603

    44

Jeg er 110% enig i all omtale av Trond Espen Seim :-) Han er vidunderlig :-) Men hvorfor er det ingen som nevner denne karen? :-):

http://vikfoto.no/opplastede_bilder/HenrikMestad_F7B7/_MG_8179.jpg

Han er da ikke kjekk! Han ser ut som en dukkemann fra en Ivo Caprino-film, jo.

Han derre snålt utseende fyren fra kodenavn Hunter, han i rullestolen, HAN har noe visst selv om han er alt annet en klassisk pen. Han kunne jeg ligget med hvis atte bare osv....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er da ikke kjekk! Han ser ut som en dukkemann fra en Ivo Caprino-film, jo.

Han derre snålt utseende fyren fra kodenavn Hunter, han i rullestolen, HAN har noe visst selv om han er alt annet en klassisk pen. Han kunne jeg ligget med hvis atte bare osv....:)

Ja, det er mulig at han har noe dukkeaktig over seg. Men det er vitaliteten og intensiteten som tiltrekker meg. Hvem er dukkemannen i Hunter? Jeg aner ikke :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mulig at han har noe dukkeaktig over seg. Men det er vitaliteten og intensiteten som tiltrekker meg. Hvem er dukkemannen i Hunter? Jeg aner ikke :-(

Han er ingen dukkemann. Han ser litt snål ut. Skrå øyne, rare trekk, men likevel sexy. Jeg aner ikke hva han heter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker godt hvem du framhevet sterkt sist vi hadde "deilig mannfolk-tråd" ;)

Det har jeg glemt. Her bytter jeg favoritter fra time til time, men de virkelige godingene består:) Hvem var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Det har jeg glemt. Her bytter jeg favoritter fra time til time, men de virkelige godingene består:) Hvem var det?

Jeg fikk beskjed om å holde kjeft om den saken, he he.

Hvem som er sexy går litt på dagsform og syklus, så det varierer her også ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er vi der:-) Vi har jo diskutert i lignende tråder før .-) Og da ble vi også enige om denne svensken:

http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00230/talang_ut_ver_det_v_230914w.jpg

Eller husker jeg feil ? :-)

Nei, du husker rett:) Han har noe de fleste menn mangler. Ikke spør meg hva det egentlig er, men han har noe selv om han er gammel og overvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om å holde kjeft om den saken, he he.

Hvem som er sexy går litt på dagsform og syklus, så det varierer her også ;D

Haha, bare si det du. Jeg er ikke så tander at det gjør noe:) Hm, en pinlig en? Da er det verken Støre eller Persbrandt. Si det da! Jeg husker det ikke, så jeg var enten brisen eller overtrøtt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...