Gå til innhold

Kjekke norske menn


Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Hehehe, den lille søte dvergen, det var ikke verst!

Men vi skulle hatt skikkelige smiley, det savner jeg på dette forumet..

:0)

Du og jeg kommer fra forskjellige planeter. Det er mitt verste mareritt at Dol innfører "ordentlige" smileys;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 406
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    65

  • Lotte :o)

    56

  • tonie

    44

  • AneM1365380603

    44

Hehe, nei. Jeg er svært konservativ når det kommer til smileys og opptreden i RL. Det kommer vel neppe som en bombe. Man kan imidlertid tillate seg mye hvis det gjøres med snert;)

Hehe, ikke sant :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okeeeey...Det var da voldsomt.

Men jeg liker smile, og det kommer jeg til å forsette med.

:0)

Smil kan virke irriterende når de overdrives. Jeg leser mye mer enn jeg skriver her inne. Og når det gjelder mora 2 så leser jeg innleggene med et slikt" å ja...hun som alltid smiler" enten det dreier seg om noe alvorlig eller ikke, og som jeg ikke behøver å ta seriøst, egentlig. Men du gjør som du vil :-) Hyggelig er du i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og jeg kommer fra forskjellige planeter. Det er mitt verste mareritt at Dol innfører "ordentlige" smileys;)

*LOL*

Da hadde nemlig jeg blitt kjempe glad! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smil kan virke irriterende når de overdrives. Jeg leser mye mer enn jeg skriver her inne. Og når det gjelder mora 2 så leser jeg innleggene med et slikt" å ja...hun som alltid smiler" enten det dreier seg om noe alvorlig eller ikke, og som jeg ikke behøver å ta seriøst, egentlig. Men du gjør som du vil :-) Hyggelig er du i hvert fall!

" Hun som alltid smiler " er jaggu ikke det verste å ha på meg!

Hehe!

Seriøst, tja, tar man egentilig noe på et slikt forum seriøst?...

Nett er nett..

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Hun som alltid smiler " er jaggu ikke det verste å ha på meg!

Hehe!

Seriøst, tja, tar man egentilig noe på et slikt forum seriøst?...

Nett er nett..

:0)

Det kommer vel an på hva som diskuteres? Noen ganger kan det virke respektløst å smile for mye, kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*LOL*

Da hadde nemlig jeg blitt kjempe glad! :0)

Å herregud, bare tanken på maniske sparkepikesmileyer gir meg angst. Hvis det kommer slike inn her har jeg ikke noe annet valg enn å slutte:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel an på hva som diskuteres? Noen ganger kan det virke respektløst å smile for mye, kanskje.

Joda, ser den. Men om noen har det trist og jævlig, syns jeg ikke det gjør noe å sende et smil.

Om jeg er "sur" bruker jeg ikke smiley.

Men det er ikke så ofte jeg sur..Verken her eller i RL.

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, bare tanken på maniske sparkepikesmileyer gir meg angst. Hvis det kommer slike inn her har jeg ikke noe annet valg enn å slutte:/

Hehe, så ille er det vel ikke?

*Sender deg en duskedame smiley*

;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*S* Jeg er tvert imot veldig glad for at ikke denne siden tillater bruk av alskens smiley'er og slikt. det blir så mye stæsj og lite ord. Lange forumdebatter stort sett bare fylt av smiley'er, sitater og sitater av sitatenes sitater, bilder og dilldall.

SÅ enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så ille er det vel ikke?

*Sender deg en duskedame smiley*

;0)

Vil du være så vennlig å holde opp med det der! Sender boksesmiley og morskt ansikt. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du være så vennlig å holde opp med det der! Sender boksesmiley og morskt ansikt. :/

*Sender en klemme smiley*

Og har du sett den lille smilyen med kjevla?

(*bruker den til å forvare meg mot bokseren din* ;0)

Hihi, ler hver gang jeg ser den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, ser den. Men om noen har det trist og jævlig, syns jeg ikke det gjør noe å sende et smil.

Om jeg er "sur" bruker jeg ikke smiley.

Men det er ikke så ofte jeg sur..Verken her eller i RL.

:0)

Nei..det har du rett i. Men da må du sende smileys bare når du mener det, og ikke i alle innlegg....See? Ellers mister de sin effekt. Dine smielys virker mer som et image enn som et velment smil.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei..det har du rett i. Men da må du sende smileys bare når du mener det, og ikke i alle innlegg....See? Ellers mister de sin effekt. Dine smielys virker mer som et image enn som et velment smil.....

Hmmm..Men jeg smiler ikke om jeg ikke mener det.

Så alle mine smil er "ekte".

Skulle bare hatt flere å variere mellom ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm..Men jeg smiler ikke om jeg ikke mener det.

Så alle mine smil er "ekte".

Skulle bare hatt flere å variere mellom ;0)

Det er ikke alltid det passer å smile. Noen ganger virker det overfladisk og respektløst. Eller som oftest, når de alltid føyes til etter et innlegg. Men skjønner du ikke hva jeg mener, så er det jo ikke noe mer å diskutere.

"mora mi døde i dag" " Så trist" :o) mora 2" See? Slik kan det se ut noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei..det har du rett i. Men da må du sende smileys bare når du mener det, og ikke i alle innlegg....See? Ellers mister de sin effekt. Dine smielys virker mer som et image enn som et velment smil.....

Ja! Det blir som med mennesker i RL som _alltid_ smiler. Det er noe ganske ubehagelig med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...