Gå til innhold

Kjekke norske menn


Lotte :o)

Anbefalte innlegg

candyqueen_83

Han er homse... ;o)

Men det er da ingen grunn til å ikke titte litt for det :o)

Tviler på at vi "vanlige" folk har så stor sjanse uansett :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 406
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    65

  • Lotte :o)

    56

  • tonie

    44

  • AneM1365380603

    44

AneM1365380603

Jeg synes fortsatt at det er forskjell på 50 og 100 år :-) Og er det noe jeg tar avstand fra så er den greia om at det bare er unge mennesker som kan være sexy. De fleste av oss lever et liv som består av 40-50 år hvor vi ikke er i perioden mellom 20-30, og det bør jo være mulig å leve i den perioden også :-) Jeg trodde at kvinner flest så litt forbi dette med utseende/ungdom/skjønnhet/sexy :-) Men velkommen etter til guttas verden. Den er ikke romslig, men det finnes sikkert muligheter til å overleve der også :-)

''De fleste av oss lever et liv som består av 40-50 år hvor vi ikke er i perioden mellom 20-30, og det bør jo være mulig å leve i den perioden også :-) Jeg trodde at kvinner flest så litt forbi dette med utseende/ungdom/skjønnhet/sexy :-) Men velkommen etter til guttas verden. ''

Det finnes mange flotte menn i den aldersgruppen, men dessverre synes jeg ikke om noen av dem du linket til. Sånn er det bare. Ikke noe å ta på vei for :)

En annen ting er at jeg gjerne ser på det ytre når jeg ikke kjenner personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant? Jeg tuller ikke nå, jeg blir nesten litt uvel når de med smiley etter nicket svarer mennesker i krise. Det ser så respektløst ut, men jeg "kjenner" dem jo litt etterhvert og vet jo at de mener vel.

Å? Må jeg kutte ut smiley'n min? :(

Dæven for en laaang tråd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan eldre mennesker og være sexy. Bare se på Rod Stewart. *slurp* ;O)

" Doooo ya think I'm sexy, coooomeon baby let me knoooow..."

Rod sjøl, har nok aldri vært sexy. Kun sangen, hehe! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rørleggere???

Du har tydeligvis ikke sett dem som skiftet ut varmtvannsberederen her i vinter...

Finnes det usexy rørleggere??! Ikke i Trondheim, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225559293' post='4002348]

Finnes det usexy rørleggere??! Ikke i Trondheim, hehe!

''Finnes det usexy rørleggere??! Ikke i Trondheim, hehe!''

Ikke de som har vært hos meg i alle fall!!! *Sikle og stønne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225559293' post='4002348]

Finnes det usexy rørleggere??! Ikke i Trondheim, hehe!

Du skulle sett oppvaskmaskinreparatøren. Han var utrolig lekker. Høy, mørk og akkurat passe ubarbert ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225560159' post='4002364]

*hehe* Lillemus hadde sikkert sikla på han også - ihvertfall v/eggløsning ;o)

Betviles ikke;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Og så må vi ikke glemme vår alles riks-rørlegger:

http://img.nrk.no/img/497903.jpeg

Personlig ville jeg nok heller tatt han her, hvis jeg måtte ta en rørlegger*S*:

http://www.onlinesupermario.com/images/realmario.JPG

''Personlig ville jeg nok heller tatt han her, hvis jeg måtte ta en rørlegger*S*:''

Jeg ble faktisk i stuss her, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''De fleste av oss lever et liv som består av 40-50 år hvor vi ikke er i perioden mellom 20-30, og det bør jo være mulig å leve i den perioden også :-) Jeg trodde at kvinner flest så litt forbi dette med utseende/ungdom/skjønnhet/sexy :-) Men velkommen etter til guttas verden. ''

Det finnes mange flotte menn i den aldersgruppen, men dessverre synes jeg ikke om noen av dem du linket til. Sånn er det bare. Ikke noe å ta på vei for :)

En annen ting er at jeg gjerne ser på det ytre når jeg ikke kjenner personen.

Neida, jeg tar ikke på vei :-) Men nå var det jo først og fremst alderen på kandidatene mine dere kommenterte på i går da :-)

Men hvis jeg ikke husker feil så var det vel også du som ikke kunne skjønne hva Eyvind Hellstrøm gjorde på "Kremtoppen"? Rister på hodet.....han er jo knalltøff :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Neida, jeg tar ikke på vei :-) Men nå var det jo først og fremst alderen på kandidatene mine dere kommenterte på i går da :-)

Men hvis jeg ikke husker feil så var det vel også du som ikke kunne skjønne hva Eyvind Hellstrøm gjorde på "Kremtoppen"? Rister på hodet.....han er jo knalltøff :-)

Det med alderen var vennskapelig mobbing til deg i og med at du kun linket til de godt over 50 ;) Selv synes jeg David Bowie er knask, og han er sikkert over 60 år nå.

Han fyren du nevner på kremtoppen har jeg ingen kjennskap til, så jeg tror ikke jeg har kommentert noe der. Hvis ikke jeg har kommentert et bilde av han. Aner ikke hvem fyren er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225559183' post='4002345]

" Doooo ya think I'm sexy, coooomeon baby let me knoooow..."

Rod sjøl, har nok aldri vært sexy. Kun sangen, hehe! ;o)

Jeg syns han er litt sexy jeg da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...