Gå til innhold

Kjekke norske menn


Lotte :o)

Anbefalte innlegg

At dere gidder å la dere provoserre av han er helt utrolig...

(Jeg forstår hun som han henger på, det er kjipt.)

Tar du deg virkelig nær av en fremmed fyr på nettet som kaller deg hore? Om han ikke vet hvem du er i RL da...

Igjen, det er nettet, og jeg gir vel egentlig blanke faen i hva folk skriver til og om meg. Ingen kjenner meg, så ingen kan vite.

Og ettersom jeg har fått med meg er du langt fra noen hore, så hev deg over det.

Og ang den tråden har jeg beklaget det gang på gang.

Men, men.

Jeg ble bedt om å ikke kødde med han i andre seriøse tråder, og tror heller ikke jeg har gjort det.

Enten du tror det eller ei, så er det forskjell på å bli kalt "lille sukkertøy" og "hore". "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv" = ord til ettertanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 406
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    65

  • Lotte :o)

    56

  • tonie

    44

  • AneM1365380603

    44

Ikke sant :o)

Jeg er på et annet forum, et mer intimt. Man blir bedre kjent, men likevel ikke godt nok til at jeg vil kalle de venner.

Utenom et par, som jeg har treft i RL også. Det er koslig! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dere gidder å la dere provoserre av han er helt utrolig...

(Jeg forstår hun som han henger på, det er kjipt.)

Tar du deg virkelig nær av en fremmed fyr på nettet som kaller deg hore? Om han ikke vet hvem du er i RL da...

Igjen, det er nettet, og jeg gir vel egentlig blanke faen i hva folk skriver til og om meg. Ingen kjenner meg, så ingen kan vite.

Og ettersom jeg har fått med meg er du langt fra noen hore, så hev deg over det.

Og ang den tråden har jeg beklaget det gang på gang.

Men, men.

Jeg ble bedt om å ikke kødde med han i andre seriøse tråder, og tror heller ikke jeg har gjort det.

Jeg tviler ikke et sekund på at du er en snill jente og en velmenende sjel, men du trenger å bli voksen. Du har ikke skjønt spillereglene i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten du tror det eller ei, så er det forskjell på å bli kalt "lille sukkertøy" og "hore". "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv" = ord til ettertanke.

Hehe, jeg har faktisk blitt kallt hore maaange ganger her inne.

Og da jeg kom på dol, for ca 1år siden, hakket Jølsen på meg også. Men brydde det meg? NOPE...

Det beste er å overse det, og ikke bry seg.

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Jeg er på et annet forum, et mer intimt. Man blir bedre kjent, men likevel ikke godt nok til at jeg vil kalle de venner.

Utenom et par, som jeg har treft i RL også. Det er koslig! :0)

Man er ikke venner med noen man chatter med på et forum. Kan kalle det "venner" kanskje, men man vet jo absolutt ikke en døyt om dem. Å møte folk i RL, og finne ut at man faktisk har ting til felles kan være koselig da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man er ikke venner med noen man chatter med på et forum. Kan kalle det "venner" kanskje, men man vet jo absolutt ikke en døyt om dem. Å møte folk i RL, og finne ut at man faktisk har ting til felles kan være koselig da :o)

Helt enig!

Og det er så moro å treffes når man har snakket en stund.

Men her på dol blir det for stort...

Liker meg best på forum hvor man kan legge ut bilder, og ikke er så mange deltakere :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har faktisk blitt kallt hore maaange ganger her inne.

Og da jeg kom på dol, for ca 1år siden, hakket Jølsen på meg også. Men brydde det meg? NOPE...

Det beste er å overse det, og ikke bry seg.

:0)

Fint at du takler det da. Men andre er mer sårbare enn som så, og de må også forstås. Man kan ikke dømme andre ut fra sin egen "styrke". Det blir jo ofte feil. Så det å vise empati og forståelse for andres opplevelse av situasjonen, er alltid ok :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at du takler det da. Men andre er mer sårbare enn som så, og de må også forstås. Man kan ikke dømme andre ut fra sin egen "styrke". Det blir jo ofte feil. Så det å vise empati og forståelse for andres opplevelse av situasjonen, er alltid ok :-)

Jeg svarer kun for meg selv, og jeg bryr meg ikke.

Men om man ikke takler litt dritt, bør man holde seg borte fra slike forum som dette...

Og da mener jeg generelt, ikke en spesielll person.

(Jeg forstår det er kjipt å bli hakket konstant på, det har jeg også sagt til vedkommende. )

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at du takler det da. Men andre er mer sårbare enn som så, og de må også forstås. Man kan ikke dømme andre ut fra sin egen "styrke". Det blir jo ofte feil. Så det å vise empati og forståelse for andres opplevelse av situasjonen, er alltid ok :-)

Bortsett fra når en møter komplett idioti;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra når en møter komplett idioti;)

Men om du mener og tror jeg er så dum, og idiotisk, burde du da ikke holde deg for god til å gjøre narr av meg?

Empati med de som ikke er så smarte som deg selv.

Eller er det greit å harselere med dumme?

Er det bdre å kalle noen dumme, enn hore?

;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om du mener og tror jeg er så dum, og idiotisk, burde du da ikke holde deg for god til å gjøre narr av meg?

Empati med de som ikke er så smarte som deg selv.

Eller er det greit å harselere med dumme?

Er det bdre å kalle noen dumme, enn hore?

;0)

Som jeg kom fram til i et tidligere innlegg, JA. Fordi du med din dumhet tråkker på mange mennesker, både de som er svake og de som er i stand til å takle det(som meg). Det er verre dumhet enn noen annen, og det er synd at du ikke skjønner det selv. Nå gir jeg meg. Jeg skjønner at ingen har sjangs å nå inn til deg, og jeg gidder ikke bruke energi på lost cases. Jeg håper du vokser opp en gang og skjønner litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yes...Jeg tror jeg gir opp. Og sent begynner det å bli også :-) Natta tonie :-)

Ja, ikke sant. Jeg tar også kvelden nå. Dette er det ikke mye vits å bruke tid på.

Sov godt, Colette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg kom fram til i et tidligere innlegg, JA. Fordi du med din dumhet tråkker på mange mennesker, både de som er svake og de som er i stand til å takle det(som meg). Det er verre dumhet enn noen annen, og det er synd at du ikke skjønner det selv. Nå gir jeg meg. Jeg skjønner at ingen har sjangs å nå inn til deg, og jeg gidder ikke bruke energi på lost cases. Jeg håper du vokser opp en gang og skjønner litt mer.

Signerer under denne :-)

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg kom fram til i et tidligere innlegg, JA. Fordi du med din dumhet tråkker på mange mennesker, både de som er svake og de som er i stand til å takle det(som meg). Det er verre dumhet enn noen annen, og det er synd at du ikke skjønner det selv. Nå gir jeg meg. Jeg skjønner at ingen har sjangs å nå inn til deg, og jeg gidder ikke bruke energi på lost cases. Jeg håper du vokser opp en gang og skjønner litt mer.

Jeg ser ikke på vedkommende som svak.

Når hun poster en egen tråd til andre vedkommende på meldinger, tror jeg hun hever seg over drittet.

Hvilket jeg synes er kjempe bra.

Men takk for oppmerksomheten i kveld, det er ikke verst at noen gidder bruke en hel kveld på mitt nick.

Natti natt,nå får jeg prøve å legge meg igjen :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant. Jeg tar også kvelden nå. Dette er det ikke mye vits å bruke tid på.

Sov godt, Colette:)

Hehe, tok _litt_ tid før dere fant utav det da! ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke på vedkommende som svak.

Når hun poster en egen tråd til andre vedkommende på meldinger, tror jeg hun hever seg over drittet.

Hvilket jeg synes er kjempe bra.

Men takk for oppmerksomheten i kveld, det er ikke verst at noen gidder bruke en hel kveld på mitt nick.

Natti natt,nå får jeg prøve å legge meg igjen :0)

Nå, vi rakk nå over mye annet også da. Mannfolk og smileys og you name it. Jeg synes vi var svært så effektive jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, vi rakk nå over mye annet også da. Mannfolk og smileys og you name it. Jeg synes vi var svært så effektive jeg:)

Hehe, sant nok :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...