Gå til innhold

Kjekke norske menn


Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Som jeg vel har sagt om både en og flere rørleggere i det siste: han skulle gladelig fått staket opp rørene mine! ;o)

Rørleggere???

Du har tydeligvis ikke sett dem som skiftet ut varmtvannsberederen her i vinter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 406
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    65

  • Lotte :o)

    56

  • tonie

    44

  • AneM1365380603

    44

candyqueen_83

Ja..han var muligens med i "Kontoret" på Nrk? Jeg er litt svak for Ingar Helge Gimle også jeg, da. Hjelp....dette er sikkert ikke "tagbart" her inne på dol :-(:

http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00275/ingar_Helge_gimle_275522x.jpg

For noen menn du liker :o)

Gimle syns jeg er kvalm etter jeg så han i hotell cæsar. Arne Marcussen- full av hår på hele ryggen. Æsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du synes han er sexy er du mer desperat enn jeg trodde ;) Jeg skjønner jo litt pga det du nevnte om å utfordre juleribba ;o)

*ha ha*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok vært her på dagtid også :-) Men da i mer seriøse former:-) Men jeg foretrekker å "prate " i mer ufralige tråder som denne, og ofte på natterstid. Det er mange skumle diskusjoner på diverse fora her på dagtid, som jeg nok klør i fingrene etter å delta i. Men jeg har funnet det klokest å la det være....Det er fort gjort å bli alt for engasjert :-)

Ellers, takk for at du synes jeg virker hyggelig :-) Jeg tror at jeg stort sett er det. Men tonie husker meg nok, fordi vi ofte tenker og føler det samme :-)

Å ja. Det er godt å ha deg her. Når du er enig vet jeg at jeg ikke her helt ute på jordet:)

Ikke ta deg nær av "mobbinga". Det er av typen kjærlig mobbing. Slikt pleier jeg å ta som et kompliment;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, håper ikke du tar slik vennskapelig mobbing ille opp :o) Det er ikke vondt ment.

Jeg synes fortsatt at det er forskjell på 50 og 100 år :-) Og er det noe jeg tar avstand fra så er den greia om at det bare er unge mennesker som kan være sexy. De fleste av oss lever et liv som består av 40-50 år hvor vi ikke er i perioden mellom 20-30, og det bør jo være mulig å leve i den perioden også :-) Jeg trodde at kvinner flest så litt forbi dette med utseende/ungdom/skjønnhet/sexy :-) Men velkommen etter til guttas verden. Den er ikke romslig, men det finnes sikkert muligheter til å overleve der også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For noen menn du liker :o)

Gimle syns jeg er kvalm etter jeg så han i hotell cæsar. Arne Marcussen- full av hår på hele ryggen. Æsj

Hehe, jeg mener å huske at han spilte psykopat den gangen, så du hadde sikkert grøsset av ham selv uten rygghår:)

Men du, hva er dette for fjollete smiley, egentlig? -----> :o) Han ser jo helt åndssvak ut, så jeg sliter med å ta deg seriøst. *himle* Hva er galt med vanlige, pene, enkle smileys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Jeg var ikke noe spes begeistra for han før, men nå synes jeg han er utrolig flott!

Og det enda jeg sjelden bruker å interessere meg for menn som har "russisk lusesveis";-)

Han har fine trekk, håret spiller ingen rolle, nesten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja. Det er godt å ha deg her. Når du er enig vet jeg at jeg ikke her helt ute på jordet:)

Ikke ta deg nær av "mobbinga". Det er av typen kjærlig mobbing. Slikt pleier jeg å ta som et kompliment;)

He..he...Nei, jeg tar meg ikke nær av det. Blir bare litt irritert :-) Det er ofte håpløst å komme fram med litt ukontroversielle meninger her inne, uten å bli "mobbet". Hvis man da ikke er en av av "dol-vipene" som du så treffende kalte det :-) (For en fantastisk beskrivelse :-) For da kan man jo si hva man vil, døgnet rundt, i 1000-vis av innlegg, uten at et menneske finner på noe annet enn å støtte deg/hjelpe deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Jeg synes fortsatt at det er forskjell på 50 og 100 år :-) Og er det noe jeg tar avstand fra så er den greia om at det bare er unge mennesker som kan være sexy. De fleste av oss lever et liv som består av 40-50 år hvor vi ikke er i perioden mellom 20-30, og det bør jo være mulig å leve i den perioden også :-) Jeg trodde at kvinner flest så litt forbi dette med utseende/ungdom/skjønnhet/sexy :-) Men velkommen etter til guttas verden. Den er ikke romslig, men det finnes sikkert muligheter til å overleve der også :-)

Selvfølgelig kan eldre mennesker og være sexy. Bare se på Rod Stewart. *slurp* ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der ER farlig!

Har du sett Fargo?

Jeg vet at han er farlig :-) Men se på hva Maria Bonnevie fant seg i stedet? :-) Fredrik Skavlan, he he...:-) Med de ekle fingrene :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Hehe, jeg mener å huske at han spilte psykopat den gangen, så du hadde sikkert grøsset av ham selv uten rygghår:)

Men du, hva er dette for fjollete smiley, egentlig? -----> :o) Han ser jo helt åndssvak ut, så jeg sliter med å ta deg seriøst. *himle* Hva er galt med vanlige, pene, enkle smileys?

Jeg syns :) er kjedelige smileys. Herregud, hva er det å henge seg opp i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan eldre mennesker og være sexy. Bare se på Rod Stewart. *slurp* ;O)

Nei. Rod Stewart har aldri vært, og kommer aldri til å bli sexy i mine øyne:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes fortsatt at det er forskjell på 50 og 100 år :-) Og er det noe jeg tar avstand fra så er den greia om at det bare er unge mennesker som kan være sexy. De fleste av oss lever et liv som består av 40-50 år hvor vi ikke er i perioden mellom 20-30, og det bør jo være mulig å leve i den perioden også :-) Jeg trodde at kvinner flest så litt forbi dette med utseende/ungdom/skjønnhet/sexy :-) Men velkommen etter til guttas verden. Den er ikke romslig, men det finnes sikkert muligheter til å overleve der også :-)

Unnskyld meg, men jeg synes du drar det ekstremt langt her nå. Dette har vært en useriøs tråd fra starten, der folk slenger med leppa om hvem andre synes er kjekke, men du velger å legge alt på meg. Lenger ned her sier f eks noen noe ala "synes du han er kjekk, er du mer desperat enn jeg trodde" uetn at den som la ut bildet ble sur av den grunn.

OK, jeg må bare ta det til etterretning, men når jeg ser dette svaret her og andre svar lenger opp her der du drar den ut om dol-vipene og jeg vet ikke hva, så blir jeg temmelig matt.

Ja, det er forskjell på 100 år mog 50 år, men det er jo ikke bare alder, da. Han Wallander-skuespilleren er født i 1955, dvs året yngre enn en av dem jeg synes er blant tidenes kjekkeste. Men du synes kanskje han er en klædd eller for glatt eller hva vet jeg.

Det hadde jeg fint tålt å høre, men hvorfor er du så himla nærtagende på fleip til deg selv?

Jeg HAR unnskyldt, uten at du har svart på den, du bare slenger ut med leppa i svar til alle andre.

Har jeg gjort deg noe personlig noen gang som gjør at du har piggene ekstra ute fra før av??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns :) er kjedelige smileys. Herregud, hva er det å henge seg opp i?

Det finnes ikke grenser for hva man kan henge seg opp i:)

Du skulle bare visst hvor hardt jeg dømmer de som attpåtil har sånn fjollesmiley etter nicket sitt! De svarer gladelig i øst og vest, selv i triste tråder der litt respekt hadde vært på sin plass, som når noen har dødd eller livet har kræsja. Signert xxxx:O).....Erre så nøye lissom, det går sikkert over eller noe, dah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men jeg synes du drar det ekstremt langt her nå. Dette har vært en useriøs tråd fra starten, der folk slenger med leppa om hvem andre synes er kjekke, men du velger å legge alt på meg. Lenger ned her sier f eks noen noe ala "synes du han er kjekk, er du mer desperat enn jeg trodde" uetn at den som la ut bildet ble sur av den grunn.

OK, jeg må bare ta det til etterretning, men når jeg ser dette svaret her og andre svar lenger opp her der du drar den ut om dol-vipene og jeg vet ikke hva, så blir jeg temmelig matt.

Ja, det er forskjell på 100 år mog 50 år, men det er jo ikke bare alder, da. Han Wallander-skuespilleren er født i 1955, dvs året yngre enn en av dem jeg synes er blant tidenes kjekkeste. Men du synes kanskje han er en klædd eller for glatt eller hva vet jeg.

Det hadde jeg fint tålt å høre, men hvorfor er du så himla nærtagende på fleip til deg selv?

Jeg HAR unnskyldt, uten at du har svart på den, du bare slenger ut med leppa i svar til alle andre.

Har jeg gjort deg noe personlig noen gang som gjør at du har piggene ekstra ute fra før av??

Nei, nei, nei piker, nå må vi roe ned her! Dette går ikke an å lage bråk av. Skål! :)

Det med dol-vipene var bare en av disse greiene jeg slenger ut av meg innimellom. Jeg mente det, men jeg tenkte ikke på sånne som deg. Mer på de som får masse kred selv om det de presterer her er svada for det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men jeg synes du drar det ekstremt langt her nå. Dette har vært en useriøs tråd fra starten, der folk slenger med leppa om hvem andre synes er kjekke, men du velger å legge alt på meg. Lenger ned her sier f eks noen noe ala "synes du han er kjekk, er du mer desperat enn jeg trodde" uetn at den som la ut bildet ble sur av den grunn.

OK, jeg må bare ta det til etterretning, men når jeg ser dette svaret her og andre svar lenger opp her der du drar den ut om dol-vipene og jeg vet ikke hva, så blir jeg temmelig matt.

Ja, det er forskjell på 100 år mog 50 år, men det er jo ikke bare alder, da. Han Wallander-skuespilleren er født i 1955, dvs året yngre enn en av dem jeg synes er blant tidenes kjekkeste. Men du synes kanskje han er en klædd eller for glatt eller hva vet jeg.

Det hadde jeg fint tålt å høre, men hvorfor er du så himla nærtagende på fleip til deg selv?

Jeg HAR unnskyldt, uten at du har svart på den, du bare slenger ut med leppa i svar til alle andre.

Har jeg gjort deg noe personlig noen gang som gjør at du har piggene ekstra ute fra før av??

Nei, mine svar var overhodet ikke tuftet på bare deg. Men jeg skjønte ikke vitsen med å dra fram et bilde av en 102-åring, fordi om jeg åpenlyst liker "voksne" menn. Det er som om jeg skulle ha lagt ut et bilde av en 2-åring hvis du likte en 25-åring? See? Det har faktisk noe med "patologi" å gjøre.

Og dette med vip-dolere..det står jeg for :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Det finnes ikke grenser for hva man kan henge seg opp i:)

Du skulle bare visst hvor hardt jeg dømmer de som attpåtil har sånn fjollesmiley etter nicket sitt! De svarer gladelig i øst og vest, selv i triste tråder der litt respekt hadde vært på sin plass, som når noen har dødd eller livet har kræsja. Signert xxxx:O).....Erre så nøye lissom, det går sikkert over eller noe, dah.

:o) :o) :o) :o)

Du får slutte å lese innlegg fra meg da vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, nei piker, nå må vi roe ned her! Dette går ikke an å lage bråk av. Skål! :)

Det med dol-vipene var bare en av disse greiene jeg slenger ut av meg innimellom. Jeg mente det, men jeg tenkte ikke på sånne som deg. Mer på de som får masse kred selv om det de presterer her er svada for det meste.

det var ikke du som brukte det uttrykket i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg mener å huske at han spilte psykopat den gangen, så du hadde sikkert grøsset av ham selv uten rygghår:)

Men du, hva er dette for fjollete smiley, egentlig? -----> :o) Han ser jo helt åndssvak ut, så jeg sliter med å ta deg seriøst. *himle* Hva er galt med vanlige, pene, enkle smileys?

''Men du, hva er dette for fjollete smiley, egentlig? -----> :o) ''

Det er jo en klovn! Ser du ikke den stor nesa, da? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...