Gå til innhold

Kjekke norske menn


Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 406
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    65

  • Lotte :o)

    56

  • tonie

    44

  • AneM1365380603

    44

Gjest ChiengMai

Men tenk - hvis du tenker at han er norsk - så kan man jo lett tenke seg at man plutselig går på ham på et gatehjørne en dag?

*dagdrømme*

*svime av*

*kravle opp igjen*

Ja, tenk om.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trond Espen Seim....... Han er kjekk ja :-)

Jeg hadde liksom registrert at han var kjekk, men tenkte ikke videre over det før jeg så filmene. Kjøpte de tre første i en samleboks og måtte bare ha de tre neste også ;-) Skal se i kveld :) Det er noe rått og sexy ved den fyren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gud! Hvordan kunne jeg glemme Erik "The viking" Thorstvedt!!! *Sklir ned fra stolen* Der er det virkelig ingen over - ingen ved siden!!!! *Høylydt stønn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bevaremævræl

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225445386' post='4000841]

Hva med han her da:

*mmmmmmmmmmmmm*

Mmmmmmmm diggbar kropp, men ville satt på et annet hue hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Å gud! Hvordan kunne jeg glemme Erik "The viking" Thorstvedt!!! *Sklir ned fra stolen* Der er det virkelig ingen over - ingen ved siden!!!! *Høylydt stønn*

Der snakker vi om et skikkelig mannfolk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gud! Hvordan kunne jeg glemme Erik "The viking" Thorstvedt!!! *Sklir ned fra stolen* Der er det virkelig ingen over - ingen ved siden!!!! *Høylydt stønn*

Jeg håper du ikke sitter på jobb og stønner, hehe! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*svime av*

*kravle opp igjen*

Ja, tenk om.....

Han har bare lurt oss litt, og snakka engelsk på film, hehe! Kanskje han er en skaptrønder...? *se meg forsiktig rundt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225470711' post='4001291]

Jeg håper du ikke sitter på jobb og stønner, hehe! ;-)

*Humrer* Sitter hjemme, ungene som vanligvis aldri sitter i denne sofaen har nå kravlet omtrent oppå pc'n min siden jeg sitter her. Snålingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225470570' post='4001290]

Nei, jeg har ikke det. Bør jeg det? ;-)

Ja, det er et must! Jeg ble "omvendt" etter å ha sett første filmen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er norges svar på Michael Laudrup, en skikkelig lekkerbisken i Danmark

Jeg synes ikke han rekker Thorstvedt til knærne når det gjelder kjekkhet, men han er sikkert sjarmerende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225470570' post='4001290]

Nei, jeg har ikke det. Bør jeg det? ;-)

Om du bør ja!!! Herregud, han er helt rå! Er hele mannen.. han er skikkelig mannfolk. Tøff, "møkkete" mann, hvis du skjønner hva jeg mener.. barsk kar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde liksom registrert at han var kjekk, men tenkte ikke videre over det før jeg så filmene. Kjøpte de tre første i en samleboks og måtte bare ha de tre neste også ;-) Skal se i kveld :) Det er noe rått og sexy ved den fyren ;)

Ja, ikke sant? Han hadde garantert "lurt" meg.. hehe.. (hvis jeg ikke hadde hatt samboer da.. hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du bør ja!!! Herregud, han er helt rå! Er hele mannen.. han er skikkelig mannfolk. Tøff, "møkkete" mann, hvis du skjønner hva jeg mener.. barsk kar!

Jeg har tydeligvis gått glipp av noe, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...