Gå til innhold

Kjekke norske menn


Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Enda en som kunne vært faren din, hihi :o)

Jeg får bare si takk for komplimentet :-) For jeg går ut fra at du betrakter meg som "ung" og ikke "umoden"? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 406
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    65

  • Lotte :o)

    56

  • tonie

    44

  • AneM1365380603

    44

Å si at han er sexy er vel en kraftig overdrivelse, så der er jeg enig.

Ja, vi må passe oss nå, så vi ikke begynner å rote som menn gjør :-) De skjønner jo ikke forskjellen på å være vakker og sexy .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg får bare si takk for komplimentet :-) For jeg går ut fra at du betrakter meg som "ung" og ikke "umoden"? :-)

Umoden? Nei, det har jeg ikke tenkt en gang. Jeg synes du er veldig hyggelig. Kan kun huske å ha sett deg her nattestid.

Det blir lett til at en legger alder og utseende til folk her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten Harket sexy...? Jeg vet ikke sikkert...Han er vakker og sofistikert. Men sexy..nei, det vet jeg ikke om jeg synes :-)

Hvis du foretrekker Jan Werner fremfor Morten Harket er vi definitivt ikke i samme galakse...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du foretrekker Jan Werner fremfor Morten Harket er vi definitivt ikke i samme galakse...;-)

Ikke hvis vi snakker om det umiddelbare ved et fysisk ytre, kanskje? Men JW hadde så mye mer, som jeg ikke engang orker å diskutere med folk som ikke befinner seg i min galakse:-) Jeg ser litt under overflaten, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umoden? Nei, det har jeg ikke tenkt en gang. Jeg synes du er veldig hyggelig. Kan kun huske å ha sett deg her nattestid.

Det blir lett til at en legger alder og utseende til folk her.

Jeg har nok vært her på dagtid også :-) Men da i mer seriøse former:-) Men jeg foretrekker å "prate " i mer ufralige tråder som denne, og ofte på natterstid. Det er mange skumle diskusjoner på diverse fora her på dagtid, som jeg nok klør i fingrene etter å delta i. Men jeg har funnet det klokest å la det være....Det er fort gjort å bli alt for engasjert :-)

Ellers, takk for at du synes jeg virker hyggelig :-) Jeg tror at jeg stort sett er det. Men tonie husker meg nok, fordi vi ofte tenker og føler det samme :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han blir jo bare penere og penere han :) Flott mann!

Helt enig! Jeg var ikke noe spes begeistra for han før, men nå synes jeg han er utrolig flott!

Og det enda jeg sjelden bruker å interessere meg for menn som har "russisk lusesveis";-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg har nok vært her på dagtid også :-) Men da i mer seriøse former:-) Men jeg foretrekker å "prate " i mer ufralige tråder som denne, og ofte på natterstid. Det er mange skumle diskusjoner på diverse fora her på dagtid, som jeg nok klør i fingrene etter å delta i. Men jeg har funnet det klokest å la det være....Det er fort gjort å bli alt for engasjert :-)

Ellers, takk for at du synes jeg virker hyggelig :-) Jeg tror at jeg stort sett er det. Men tonie husker meg nok, fordi vi ofte tenker og føler det samme :-)

Ha ei fin natt da :o) Nå skal jeg tusle til køys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere virkelig kommet så langt i å ta etter menns lovprising av "ungdom/skjønnhet = sexy"? Jeg synes det er noe patetisk. Man må få lov til å a sin egen smak, og til og med få lov til å ytre den på et forum på internett uten å bli "driti ut"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Har dere virkelig kommet så langt i å ta etter menns lovprising av "ungdom/skjønnhet = sexy"? Jeg synes det er noe patetisk. Man må få lov til å a sin egen smak, og til og med få lov til å ytre den på et forum på internett uten å bli "driti ut"?

Uff, håper ikke du tar slik vennskapelig mobbing ille opp :o) Det er ikke vondt ment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere virkelig kommet så langt i å ta etter menns lovprising av "ungdom/skjønnhet = sexy"? Jeg synes det er noe patetisk. Man må få lov til å a sin egen smak, og til og med få lov til å ytre den på et forum på internett uten å bli "driti ut"?

Jeg beklager at du oppfattet det som å bli driti ut og ikke som en spøk, som det var ment som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...