Gå til innhold

Kjekke norske menn


Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Nei, du husker rett:) Han har noe de fleste menn mangler. Ikke spør meg hva det egentlig er, men han har noe selv om han er gammel og overvektig.

Ja, det har han:-) Og jeg vet heller ikke hva det er. Men han har "noe"- eller rettere sagt "mye". Sjel kanskje? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 406
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    65

  • Lotte :o)

    56

  • tonie

    44

  • AneM1365380603

    44

Ja, det har han:-) Og jeg vet heller ikke hva det er. Men han har "noe"- eller rettere sagt "mye". Sjel kanskje? :-)

Jeg skulle til å kalle det lunhet og livsvisdom, men vi kan godt si sjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker godt du likte Bjørn Afzelius i den forrige tråden.

Du bare mobber meg du , AneM :-) Men du har rett i at det var meg som framhevet han den gangen. Og det står jeg for enda. Akkurat som jeg står for at Jan Werner var sexy. Tror det eller ei :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du godbiten din:

http://www.youtube.com/watch?v=tFBKV0zVXSE

Han var jo ganske sexy på den tiden da ;)

Å, men han er jo nesten en godbit enda han, selv om han er nærmere hundre:) Jeg trodde du snakket om norske menn, og så for meg at jeg hadde siklet på Ali Fuentes eller noe annet pinlig. Jeg gjør og sier mye rart rundt eggløsning, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Du bare mobber meg du , AneM :-) Men du har rett i at det var meg som framhevet han den gangen. Og det står jeg for enda. Akkurat som jeg står for at Jan Werner var sexy. Tror det eller ei :-)

Mobber deg ikke :o) Bare synes de mannfolka du finner fram er litt for gammal til deg ;)

Eller så har vi bare så ulik smak. Hva med Morten Harket? Han er jo sexy om en ser vekk fra svadasnakket hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Nemlig. Hvorfor liker jeg ham, Colette? Han er jo egentlig ikke kjekk. Du vet det vel du som forstår deg på rotete hjerner:)

Nei, han er egentlig ikke kjekk...Enig med deg i det. Men han har en viss autoritet og særpreg, og han ligner ikke på andre menn. Han er spesiell. Jeg legger også merke til så mye mer enn utseende når jeg snakker om hvilke menn som er sexy. Så i såfall er jeg også rotete i huet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobber deg ikke :o) Bare synes de mannfolka du finner fram er litt for gammal til deg ;)

Eller så har vi bare så ulik smak. Hva med Morten Harket? Han er jo sexy om en ser vekk fra svadasnakket hans.

Morten Harket sexy...? Jeg vet ikke sikkert...Han er vakker og sofistikert. Men sexy..nei, det vet jeg ikke om jeg synes :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han er egentlig ikke kjekk...Enig med deg i det. Men han har en viss autoritet og særpreg, og han ligner ikke på andre menn. Han er spesiell. Jeg legger også merke til så mye mer enn utseende når jeg snakker om hvilke menn som er sexy. Så i såfall er jeg også rotete i huet :-)

Jeg har jo sett ham i komedier, men da har jeg aldri lagt merke til ham. Det blir plutselig noe helt annet å se ham i denne rollen. Kanskje det bare er det at han spiller en litt mystisk mann. Jeg liker dem sånn:) Jeg vil helst ikke møte ham i virkeligheten. Jeg vil tro at han ER sånn som på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Å, men han er jo nesten en godbit enda han, selv om han er nærmere hundre:) Jeg trodde du snakket om norske menn, og så for meg at jeg hadde siklet på Ali Fuentes eller noe annet pinlig. Jeg gjør og sier mye rart rundt eggløsning, hehe.

Jeg har også et par stk jeg omtrent ikke innrømmer at jeg synes er lekre. F eks han Lene Aleksandra danser med i Skal vi danse ;) Tom Erik Nilsen. Han er jo en fryd å se på gølvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo sett ham i komedier, men da har jeg aldri lagt merke til ham. Det blir plutselig noe helt annet å se ham i denne rollen. Kanskje det bare er det at han spiller en litt mystisk mann. Jeg liker dem sånn:) Jeg vil helst ikke møte ham i virkeligheten. Jeg vil tro at han ER sånn som på TV.

Jeg mener å ha set han i en rolle som var helt annerledes? Han spilte "retarded" på et eller annet vis? Jeg vet ikke noe annet ord på det, akkurat her og nå,men håper at du skjønner hva jeg mener. Var det i en eller annen NRK-serie, hvor han ble innblandet i en voldtekt/mord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også et par stk jeg omtrent ikke innrømmer at jeg synes er lekre. F eks han Lene Aleksandra danser med i Skal vi danse ;) Tom Erik Nilsen. Han er jo en fryd å se på gølvet.

Hjælp.....Synes du han er fin? :-((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å ha set han i en rolle som var helt annerledes? Han spilte "retarded" på et eller annet vis? Jeg vet ikke noe annet ord på det, akkurat her og nå,men håper at du skjønner hva jeg mener. Var det i en eller annen NRK-serie, hvor han ble innblandet i en voldtekt/mord?

Det tror jeg ikke jeg har sett, men jeg kan godt se ham for meg i en sånn rolle. Han er nok perfekt som retard:)

Jeg har sett ham i en eller annen kontorserie der jeg innbiller meg å huske at han hadde en litt tvangspreget personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke jeg har sett, men jeg kan godt se ham for meg i en sånn rolle. Han er nok perfekt som retard:)

Jeg har sett ham i en eller annen kontorserie der jeg innbiller meg å huske at han hadde en litt tvangspreget personlighet.

Ja..han var muligens med i "Kontoret" på Nrk? Jeg er litt svak for Ingar Helge Gimle også jeg, da. Hjelp....dette er sikkert ikke "tagbart" her inne på dol :-(:

http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00275/ingar_Helge_gimle_275522x.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

He..he....du skal få lov til å like han :-) Han er jo pen, men jeg synes ikke han er sexy :-(

Å si at han er sexy er vel en kraftig overdrivelse, så der er jeg enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...