morsan Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Må bare minne han på det _mange_ ganger ;0) Hva er forskjellen på det og masing, da? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Neida, jeg gir bare ultimatum. "Hvis du ikke maler den veggen nå, så leier jeg en maler, og da mener jeg ikke en polakk som bare skal ha nok til et kneippbrød, men en ordentlig maler som tar flere hundre kroner timen, og pengene tar jeg fra din Gutte-konto så blir det mindre fyll og guttetur er på deg fremover, og definitivt ingen shopping. Ja, med mindre du bare setter ræva i gir og gjør det innen helga, da. ;)" *knegg* Men jeg ser for meg huskestua hvis mannen skulle stille et ultimatum tilbake: "Hvis du ikke vasker taket inne i stua nå, så leier jeg en til å vaske, og da mener jeg ikke en vietnamesisk dame som bare skal ha nok til et kneippbrød, men et ordentlig rengjøringsfirma som tar flere hundre kroner timen, og pengene tar jeg fra din Jente-konto så blir det mindre klær og strømpebukser og ansiktskremer på deg fremover, og definitivt ingen shopping. Ja, med mindre du bare setter ræva i gir og gjør det innen helga, da. ;)" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hva er forskjellen på det og masing, da? ;-) Høres bare bedre ut ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Høres bare bedre ut ;0) ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nei, maser vel aldri. Heller han som maser på meg (med god grunn....) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hi hi, er redd den lista blir veldig lang her akkurat nå :-) Mye skal utsettes til våren da. Kanskje jeg skal sette opp ei liste her så kan vi gå igjennom den og bli enige om hva hver av oss tar. Ellers får jeg bare ta kommandoen her og sette igang så kanskje han kommer etter, hvis han oppdager at jeg er igang da :-) Han er innerst inne litt redd for kroppen min for tiden så det kan nok hende jeg får han med bare jeg begynner. Men det er ikke så lett når armene omtrent ikke kjennes etter en gulvvask :-) Sett opp en liste med det som MÅ gjøres innen en uke, så blir det ikke helt uoverkommelig ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 *knegg* Men jeg ser for meg huskestua hvis mannen skulle stille et ultimatum tilbake: "Hvis du ikke vasker taket inne i stua nå, så leier jeg en til å vaske, og da mener jeg ikke en vietnamesisk dame som bare skal ha nok til et kneippbrød, men et ordentlig rengjøringsfirma som tar flere hundre kroner timen, og pengene tar jeg fra din Jente-konto så blir det mindre klær og strømpebukser og ansiktskremer på deg fremover, og definitivt ingen shopping. Ja, med mindre du bare setter ræva i gir og gjør det innen helga, da. ;)" Det er akkurat sånn han pleier å gjøre det, faktisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ingen slike ting ville blitt gjort om jeg ikke maste. Det skjer ¨bare så vidt da også. Vi har bodd her i 4 år og han har aldri vasket huset feks. Jeg har hørt at man bør gjøre det hvert år? Det er greit nok at det er likestilling - men slike ting kaller jeg mannfolkarbeid ;-) Så kan jeg heller ta meg av det andre mens han gjør dette ikke sant? ''har bodd her i 4 år og han har aldri vasket huset feks. '' Nå trodde jeg et øyeblikk at jeg hadde kommet over noen som var mindre nøye med husarbeidet enn jeg! Men utvendig!? Sånt driver vi da ikke med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det er akkurat sånn han pleier å gjøre det, faktisk. *he he* Håper han ikke tar den samme varianten når det gjelder ... eh... ekteskapelige aktiviteter...;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Vi har marsvin. De har jeg tatt meg av, men nå de siste mnd har jeg slitt med senebetennelse i armene og sliter med å løfte burene ut for å gjøre de rene. Vi ble enige om at det da ble hans ansvar fram til jeg ble bedre igjen. Jeg ventet og ventet, minnet på og minnet på. Det gikk en uke og det begynte å lukte, det gikk 1,5 uke og det stinket. Etter 1 uke og 5 dager sa jeg ifra at han måtte bytte i morgen for nå orker jeg snart ikke være i huset, det luktet rett og slett motbydelig i alle rom i huset. Etter 2 uker slepte jeg de med meg ut, gjorde de rene og lempet de på plass igjen. Luftet godt ut her og på kvelden luktet det nydelig av friskt høy og ren flis.....men tror du han merket det da??? Neida :-))))) Lurer på hvor lenge det går før han kommer på plikta si :-) Stakkars dyra, det var fint at du tok deg av det da. Det er noe annet når det er dyr, de må jo få sitt stell. Søppelbøtter kan godt stå så fulle at det tyter ut av skapet men dyra må jo få ha det rent hos seg synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.