Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 http://www.nettavisen.no/innenriks/ioslo/article2353484.ece Slippe inn naboens fireåring på besdøk uten å si fra til foreldrene må være en god kandidat til tittelen "Hvordan få naboen på krigsstien" ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melbilla Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Forferdelig ubetenksomt og jeg ville sørget for å fortelle hvor redd jeg ble, men det er ingenting å lage krig for. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Her sender vi sms fram og tilbake slik at vi vet hvor de er. Leste nylig i et ukeblad om en 5-åring som kom hjem med en kattunge han hadde fått av naboen. Det endte jo med tragedie. Ikke kunne de ha kattungen pga allergi, og pusen var så syk at den måtte avlives. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 En klassiker dette. Det finnes forbløffende mange tankeløse folk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Her sender vi sms fram og tilbake slik at vi vet hvor de er. Leste nylig i et ukeblad om en 5-åring som kom hjem med en kattunge han hadde fått av naboen. Det endte jo med tragedie. Ikke kunne de ha kattungen pga allergi, og pusen var så syk at den måtte avlives. Må jo være greit å si fra at ungen er der ja - spesielt hvis man er utenfor det daglige tråkket til barnet - mora var sikkert bra redd da hun ringte politiet :-( Komme hjem med en kattunge i femårsalderen - som attpåtil må avlives... Er det mulig... Stakkars små både pus og barn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det kunne absolutt ha skjedd hos oss, at en nabounge på 3-4-5 år hadde kommet inn her, uten at jeg hadde sagt fra med en gang. Ungene går velidg mye ut og inn hos hverandre. Etter en stund hadde jeg nok sendt en sms, men det kunne fint ha gått mer enn en halvtime. Hadde mitt barn vært borte, hadde jeg selvsagt først sjekket hos naboene, før jeg hadde ringt politiet. Synes ikke dette var noen grunn til krangel? Men selvsagt forferdelig for foreldrene som ikke visste hvor barnet var, og flaut for naboen, som sikkert ikke tenkte over å si i fra. Godt at det gikk bra i alle fall :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 En fireåring kunne godt funnet på å si at h*n hadde sagt til mamma og pappa at h*n skulle til naboen da, selv om det ikke hadde noen som helst rot i virkeligheten. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alwaysme Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hmmm, dette er helt vanlig hos oss........... Regner med ungene ikke stikker av hjemmefra uten lov da.... Hvis de stikker av er det vel vanlig å lete hos naboer rundt om, og ikke ringe politiet etter en halvtime... (jada har lett etter egne unger i nabolaget etpar ganger) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.