Gå til innhold

Tidenes måte å starte en nabokrangel på?

Gjest Gulla Wiltersen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AneM1365380603

Her sender vi sms fram og tilbake slik at vi vet hvor de er. Leste nylig i et ukeblad om en 5-åring som kom hjem med en kattunge han hadde fått av naboen. Det endte jo med tragedie. Ikke kunne de ha kattungen pga allergi, og pusen var så syk at den måtte avlives.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulla Wiltersen

Her sender vi sms fram og tilbake slik at vi vet hvor de er. Leste nylig i et ukeblad om en 5-åring som kom hjem med en kattunge han hadde fått av naboen. Det endte jo med tragedie. Ikke kunne de ha kattungen pga allergi, og pusen var så syk at den måtte avlives.

Må jo være greit å si fra at ungen er der ja - spesielt hvis man er utenfor det daglige tråkket til barnet - mora var sikkert bra redd da hun ringte politiet :-(

Komme hjem med en kattunge i femårsalderen - som attpåtil må avlives... Er det mulig... Stakkars små både pus og barn :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne absolutt ha skjedd hos oss, at en nabounge på 3-4-5 år hadde kommet inn her, uten at jeg hadde sagt fra med en gang. Ungene går velidg mye ut og inn hos hverandre. Etter en stund hadde jeg nok sendt en sms, men det kunne fint ha gått mer enn en halvtime.

Hadde mitt barn vært borte, hadde jeg selvsagt først sjekket hos naboene, før jeg hadde ringt politiet.

Synes ikke dette var noen grunn til krangel? Men selvsagt forferdelig for foreldrene som ikke visste hvor barnet var, og flaut for naboen, som sikkert ikke tenkte over å si i fra.

Godt at det gikk bra i alle fall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En fireåring kunne godt funnet på å si at h*n hadde sagt til mamma og pappa at h*n skulle til naboen da, selv om det ikke hadde noen som helst rot i virkeligheten. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, dette er helt vanlig hos oss........... Regner med ungene ikke stikker av hjemmefra uten lov da.... Hvis de stikker av er det vel vanlig å lete hos naboer rundt om, og ikke ringe politiet etter en halvtime... (jada har lett etter egne unger i nabolaget etpar ganger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...