Gjest trenger hjelp nå fra dere Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Barnet mitt klør i hodebunn og på kroppen.Har sjekket for lus, men finner ingenting av det. Hva gjør jeg videre? Noen gode råd for hva som kan stoppe kløen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @krøll Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg ville gjette på svært sensirtiv hud. Gå på apoteket og få såpe og shampo helt uten parfyme og fargestoffer. Samme med vaskepulver til klær. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Skabb? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke noe særlig å klø! Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det som @krøll skrev. Men som hjelp nå, kunne det kanskje vært godt med et lunkent/kaldt bad og gå litt naken? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Er hodebunnen tørr? Det kan klø noe infernalsk. Da hjelper det å vaske sjeldnere og med en supermild sjampo bare - helst fra apoteket. Jeg burde ikke vaske håret mer enn to ganger i uka for å unngå å klø. Men dessverre går ikke det for akkurat meg så jeg prøbver en gylden middelvei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.