waxo Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Det hadde vært kjekt om du kunne fortelle om det funker Er spent på om han er gammel nok til å klare å styre dette, men ikke gi opp iallefall Det jeg er litt usikker på er om han klarer å huske det når det først begynner å boble i han :-) Han skjønner alltid alt når vi snakker sammen og han er rolig og blid. Og i det siste har jeg blitt ennå mer bevisst på å gi han gode tilbakemeldinger når han gjør noe godt, og det er heldigvis veldig mange ganger hver eneste dag. Han er i bunn og grunn en skikkelig sprudlende godgutt med glimt i øyet :-))))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det jeg er litt usikker på er om han klarer å huske det når det først begynner å boble i han :-) Han skjønner alltid alt når vi snakker sammen og han er rolig og blid. Og i det siste har jeg blitt ennå mer bevisst på å gi han gode tilbakemeldinger når han gjør noe godt, og det er heldigvis veldig mange ganger hver eneste dag. Han er i bunn og grunn en skikkelig sprudlende godgutt med glimt i øyet :-))))) Vi gjorde også en avtale om at jenta vår kunne gå inn på vaskerommet, lukke døra og hyle alt hun orket Det gjorde hun innimellom når hun bare måtte få ut sinnet.... Kanskje hjelper det å påminne ham når dere ser raserianfallet komme? "Husk tv og data!" Men vær trygg på at han nok må oppleve straffen en eller to ganger for å se at dere virkelig mener det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.