Gå til innhold

6 åring og kraftige raserianfall

waxo

Anbefalte innlegg

Det hadde vært kjekt om du kunne fortelle om det funker :)

Er spent på om han er gammel nok til å klare å styre dette, men ikke gi opp iallefall :)

Det jeg er litt usikker på er om han klarer å huske det når det først begynner å boble i han :-) Han skjønner alltid alt når vi snakker sammen og han er rolig og blid.

Og i det siste har jeg blitt ennå mer bevisst på å gi han gode tilbakemeldinger når han gjør noe godt, og det er heldigvis veldig mange ganger hver eneste dag.

Han er i bunn og grunn en skikkelig sprudlende godgutt med glimt i øyet :-)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• waxo

14

• Lotte :o)

4

• Mrs. Wallace

1

• pekkaline

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Det jeg er litt usikker på er om han klarer å huske det når det først begynner å boble i han :-) Han skjønner alltid alt når vi snakker sammen og han er rolig og blid.

Og i det siste har jeg blitt ennå mer bevisst på å gi han gode tilbakemeldinger når han gjør noe godt, og det er heldigvis veldig mange ganger hver eneste dag.

Han er i bunn og grunn en skikkelig sprudlende godgutt med glimt i øyet :-)))))

Vi gjorde også en avtale om at jenta vår kunne gå inn på vaskerommet, lukke døra og hyle alt hun orket ;) Det gjorde hun innimellom når hun bare måtte få ut sinnet....

Kanskje hjelper det å påminne ham når dere ser raserianfallet komme? "Husk tv og data!"

Men vær trygg på at han nok må oppleve straffen en eller to ganger for å se at dere virkelig mener det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...